Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Obsah webu

Obsah webu je v očích vyhledávače naprostým základem. Čím více obsahu, tím větší web, větší autorita z pohledu vyhledávače a zároveň i větší portfolio klíčových slov, na které vás můžou lidi najít. Obsah se hodnotí z mnoha různých pohledů, základem je samozřejmě množství, platí tu tedy pravidlo, že obsahu není nikdy dost. Dalším důležitým prvkem je přehlednost a dělení, k tomu hlavní slouží tagy H1, H2 a další. A v neposlední řadě tu je i rozmanitost obsahu, text by tedy měl být obohacen o obrázky a pokud možno videa.

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více