+420 775 900 123

Google rozšířil reklamy v AdWords

Google oficiálně spustil rozšířené textové reklamy s dvojitým nadpisem. Tato novinka byla poprvé oznámena na Google Performance Summitu v květnu letošního roku.

Podle Sundeep Jaina, ředitele produktového managementu pro reklamy v Google vyhledávání, se existující standardní reklamy budou stále vyskytovat vedle nových již rozšířených. Tuto informaci uvedl na SMX konferenci v Seattlu. Od 26. října 2016 však již nebude možnost vytvářet a nahrávat reklamy ve starém formátu, ale na testování by inzerenti podle Jaina měli mít dostatek času.

Zvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Ačkoliv mohou mít nadpisy dohromady 60 znaků, doporučuje se použití maximálně 33 znaků, aby nedocházelo ke zkrácení. Tato doporučení se týkají webových stránek, jako je například Twitter. Je zde možnost také využít nástroj pro náhled ještě před samotným spuštěním reklamy. V souvislosti s použitím reklamy s rozšířeným textem, vydal Google novou příručku postupů.

Inzerenti nyní mohou nastavovat reklamy i speciálně pro mobilní telefony, tablety nebo stolní počítače. Podle Googlu bude trvat několik měsíců, než bude možné tuto službu využívat na všech účtech. Nové rozšíření je koncipováno tak, aby vypadalo dobře na všech typech zařízení.

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více