Google oficiálně spustil rozšířené textové reklamy s dvojitým nadpisem. Tato novinka byla poprvé oznámena na Google Performance Summitu v květnu letošního roku.
Podle Sundeep Jaina, ředitele produktového managementu pro reklamy v Google vyhledávání, se existující standardní reklamy budou stále vyskytovat vedle nových již rozšířených. Tuto informaci uvedl na SMX konferenci v Seattlu. Od 26. října 2016 však již nebude možnost vytvářet a nahrávat reklamy ve starém formátu, ale na testování by inzerenti podle Jaina měli mít dostatek času.
Zvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Ačkoliv mohou mít nadpisy dohromady 60 znaků, doporučuje se použití maximálně 33 znaků, aby nedocházelo ke zkrácení. Tato doporučení se týkají webových stránek, jako je například Twitter. Je zde možnost také využít nástroj pro náhled ještě před samotným spuštěním reklamy. V souvislosti s použitím reklamy s rozšířeným textem, vydal Google novou příručku postupů.
Inzerenti nyní mohou nastavovat reklamy i speciálně pro mobilní telefony, tablety nebo stolní počítače. Podle Googlu bude trvat několik měsíců, než bude možné tuto službu využívat na všech účtech. Nové rozšíření je koncipováno tak, aby vypadalo dobře na všech typech zařízení.