+420 775 900 123

Profily webu na sociálních sítích

Vést profil na sociálních sítích se stává standardem pro většinu firem. Je to jednoduchý způsob jak komunikovat se svými zákazníky a fanoušky a informovat je o dění ve společnosti. Tohoto trendu se drží všechny přední vyhledávače v čele s Googlem a dávají tak sociálním sítím čím dál větší prioritu, čímž se tento aspekt stal pro SEO velmi důležitým. My u tohoto prvku hodnotíme jestli vůbec web má svůj profil na celosvětových sociálních sítích (Facebook, Google +, Twitter) nebo na regionálních (Vkontakte a další) vedený v patřičném jazyce a zároveň jak je aktivní a jak má velký záběr.

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více