Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Marketingové analýzy pro zahraniční trhy

Marketingové internetové analýzy pro zahraniční trhy

Některé internetové on-line nástroje a aplikace nám dnes umožňují velmi přesná měření a analýzy aktuálního stavu a možností. V rámci zahraničního internetového marketingu, tak můžeme využít velmi cenná data, která nám poslouží při řešení řady obchodně strategických otázek.

Objevte nejpotenciálnější trhy pro Vaše produkty v zahraniční.

 Marketingová internetová analýza – vím kam jít

V současné době je velmi účinné využívat internet nejen jako zdroj propagace, ale také jako informační zdroj pro marketingové aktivity. Různé druhy internetových programů přináší velmi přesnou informaci o dotazech na konkrétní zboží a tedy POPTÁVKÁCH v různých částech světa. Toto měření může být dále doplněno o další data upřesňující poptávku. Můžeme se dozvědět o velikosti trhu, ze síly internetové konkurence odhadnout i tu reálnou konkurenci, dozvědět o nákupních zvyklostech atp.

Výhody marketingových analýz na internetu

  • rychlost přípravy analýzy
  • přesnost analýz
  • flexibilita změn zadání
  • všestrannost
  • velký rozsah

Co nabízíme?

Osobní konzultaci, stanovení zadání a realizaci

Poptejte schůzku nebo informaci

Kontaktní formulář
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Odeslat formulář
Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více