Co je to PPC?
PPC (Pay-Per-Click) je způsob hodnocení reklamní kampaně, který je realizován ve specializovaných aplikacích u většiny světových vyhledávačů. Je to efektivní a flexibilní způsob, jak o sobě a svém produktu dát lidem na internetu rychle vědět.
Uveďte svůj produkt, značku na populární místa ve vyhledávačích a nechte se oslovit potenciálními zákazníky, zájemci o spolupráci v cizině.
PPC reklamní kampaně v zahraničí – ideální start
PPC reklamní kampaně jsou výhodné především v začátcích internetového marketingu v zahraničí. Skvělá flexibilita s okamžitým startem dává možnost rychlé propagace a analýzy účinnosti. V případě zahraničních trhů je v tomto druhu propagace velmi důležitý správný výběr klíčových slov, průběžná tvroba účinných inzerátů a slaďování parametrů kampaně. Nejznámější mezinárodními PPC systémy jsou Google AdWords, Yandex Direct, Yahoo Ads, Seznam Sklik, Blogun.
Výhody PPC propagace
- rychlé spuštění reklamy
- okamžitý poptávkový efekt
- vysoká účinnost
- přesné cílení
- skvělé pro analýzu trhů a trendů
- jednoduché a flexibilní ovládání
- možnost rychlé změny parametrů
Co nabízíme?
- vstupní analýzu možností a stanovení cílů
- tvorbu účinné kampaně
- efektivní správu kampaně
- průběžný reporting a doporučení
- příklad PPC