+420 775 900 123

PPC propagace v zahraničních vyhledávačích

Co je to PPC?

PPC (Pay-Per-Click) je způsob hodnocení reklamní kampaně, který je realizován ve specializovaných aplikacích u většiny světových vyhledávačů. Je to efektivní a flexibilní způsob, jak o sobě a svém produktu dát lidem na internetu rychle vědět.

Uveďte svůj produkt, značku na populární místa ve vyhledávačích a nechte se oslovit potenciálními zákazníky, zájemci o spolupráci v cizině.

PPC reklamní kampaně v zahraničí – ideální start

PPC reklamní kampaně jsou výhodné především v začátcích internetového marketingu v zahraničí. Skvělá flexibilita s okamžitým startem dává možnost rychlé propagace a analýzy účinnosti. V případě zahraničních trhů je v tomto druhu propagace velmi důležitý správný výběr klíčových slov, průběžná tvroba účinných inzerátů a slaďování parametrů kampaně. Nejznámější mezinárodními PPC systémy jsou Google AdWords, Yandex Direct, Yahoo Ads, Seznam Sklik, Blogun.

Výhody PPC propagace

  • rychlé spuštění reklamy
  • okamžitý poptávkový efekt
  • vysoká účinnost
  • přesné cílení
  • skvělé pro analýzu trhů a trendů
  • jednoduché a flexibilní ovládání
  • možnost rychlé změny parametrů

Co nabízíme?

  1. vstupní analýzu možností a stanovení cílů
  2. tvorbu účinné kampaně
  3. efektivní správu kampaně
  4. průběžný reporting a doporučení
  5. příklad PPC

Poptejte schůzku nebo informaci

Kontaktní formulář
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Odeslat formulář
Zkušenosti klientů

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více