Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

PPC propagace v zahraničních vyhledávačích

Co je to PPC?

PPC (Pay-Per-Click) je způsob hodnocení reklamní kampaně, který je realizován ve specializovaných aplikacích u většiny světových vyhledávačů. Je to efektivní a flexibilní způsob, jak o sobě a svém produktu dát lidem na internetu rychle vědět.

Uveďte svůj produkt, značku na populární místa ve vyhledávačích a nechte se oslovit potenciálními zákazníky, zájemci o spolupráci v cizině.

PPC reklamní kampaně v zahraničí – ideální start

PPC reklamní kampaně jsou výhodné především v začátcích internetového marketingu v zahraničí. Skvělá flexibilita s okamžitým startem dává možnost rychlé propagace a analýzy účinnosti. V případě zahraničních trhů je v tomto druhu propagace velmi důležitý správný výběr klíčových slov, průběžná tvroba účinných inzerátů a slaďování parametrů kampaně. Nejznámější mezinárodními PPC systémy jsou Google AdWords, Yandex Direct, Yahoo Ads, Seznam Sklik, Blogun.

Výhody PPC propagace

  • rychlé spuštění reklamy
  • okamžitý poptávkový efekt
  • vysoká účinnost
  • přesné cílení
  • skvělé pro analýzu trhů a trendů
  • jednoduché a flexibilní ovládání
  • možnost rychlé změny parametrů

Co nabízíme?

  1. vstupní analýzu možností a stanovení cílů
  2. tvorbu účinné kampaně
  3. efektivní správu kampaně
  4. průběžný reporting a doporučení
  5. příklad PPC

Poptejte schůzku nebo informaci

Kontaktní formulář
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Odeslat formulář