+420 775 900 123

Nastaveni jazykové sady webu

Jazyková sada webu obsahuje 2 roviny. Pokud je špatně nastavena a neshoduje se s jazykem použitým na webu, může způsobit  neschopnost zobrazení určitých znaků a tím pádem nečitelnost textu. Z tohoto důvodu se doporučuje užívat kódování UTF-8, které je univerzální a zahrnuje skoro všechny jazyky světa. Druhou rovinou této problematiky je atribut lang, podle kterého vyhledávač pozná s jakou řečí má na webu počítat. Neshodující atribut lang s jazykem webu způsobuje horší pozice ve výsledkové listině vyhledávače. Jedná se o poměrně častý nedostatek, pokud web se zahraničním obsahem vytváří česká společnost.

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více