Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

SRN a Rakousko

Německo je nejlidnatějším státem Evropské unie (cca 80,3 mil. obyv.) a zaujímá 14. příčku v celosvětovém měřítku počtu obyvatel.

Pro téměř 76 % Němců je internet součástí každodenního života. Internetovým vyhledávačem číslo jedna je Google Deutschland, který vlastní 95% vyhledávacího trhu. Německy mluvící lidé jsou 6. na světě v užívání internetu (75,4 mil. uživatelů). Německo je největším exportérem na světě a špičkou v oboru je v automobilovém, elektrotechnickém, strojírenském a chemickém průmyslu.

Věděli jste, že webový obsah v němčině zaujímá 3. pozici na světě?

Vyzkoušejte si vyhledávač Google.de

Kontaktní formulář
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Odeslat formulář

 

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více