+420 775 900 123

SRN a Rakousko

Německo je nejlidnatějším státem Evropské unie (cca 80,3 mil. obyv.) a zaujímá 14. příčku v celosvětovém měřítku počtu obyvatel.

Pro téměř 76 % Němců je internet součástí každodenního života. Internetovým vyhledávačem číslo jedna je Google Deutschland, který vlastní 95% vyhledávacího trhu. Německy mluvící lidé jsou 6. na světě v užívání internetu (75,4 mil. uživatelů). Německo je největším exportérem na světě a špičkou v oboru je v automobilovém, elektrotechnickém, strojírenském a chemickém průmyslu.

Věděli jste, že webový obsah v němčině zaujímá 3. pozici na světě?

Vyzkoušejte si vyhledávač Google.de

Kontaktní formulář
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Odeslat formulář

 

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více