+420 775 900 123

Internetová propagace v Ruské federaci a SNS

PPC

 

SEO pro Rusko a ostatní státy SNS

V ruskojazyčných zemích je nejčastěji využívaným vyhledávačem Yandex. Významný podíl má také Google. V oblasti optimalizace stránek je potřeba znát rozdíly ve způsobu posuzování stránek oběma vyhledávači. Ruskojazyčný internet – RUNET je jedním z největších celistvých jazykových oblastí na světě a hlavně patří mezi velmi zajímavé cílové trhy pro českéfirmy. Je zřejmé, že tradiční metody propagace v této oblasti více a více ustupují novým postupům a způsobům marketingových aktivit. SEO podpora internetové prezentaci přináší výhody v mnoha oblastech: lepší informace o nových produktech a inovativních řešení, navázání a rozvoje dobrého jména českých produktů na ruskojazyčném trhu, zainteresování ve spoluráci v oblasti zastoupení, a v neposle

Zkušenosti klientů
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více