Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Internetová propagace v Ruské federaci a SNS

PPC

 

SEO pro Rusko a ostatní státy SNS

V ruskojazyčných zemích je nejčastěji využívaným vyhledávačem Yandex. Významný podíl má také Google. V oblasti optimalizace stránek je potřeba znát rozdíly ve způsobu posuzování stránek oběma vyhledávači. Ruskojazyčný internet – RUNET je jedním z největších celistvých jazykových oblastí na světě a hlavně patří mezi velmi zajímavé cílové trhy pro českéfirmy. Je zřejmé, že tradiční metody propagace v této oblasti více a více ustupují novým postupům a způsobům marketingových aktivit. SEO podpora internetové prezentaci přináší výhody v mnoha oblastech: lepší informace o nových produktech a inovativních řešení, navázání a rozvoje dobrého jména českých produktů na ruskojazyčném trhu, zainteresování ve spoluráci v oblasti zastoupení, a v neposle

Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více