Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Internet dálněvýchodního regionu

Čína, Japonsko a Korea jsou významnými importéry a exportéry technologicky vyspělých produktů a služeb a patří mezi nejvýznamnější ekonomiky světa.

V Číně se používá vyhledávač Baidu, ale také Yahoo a Google, v Japonsku má pak výsadní postavení Yahoo a v Koreji chol.com a Naver. Každý z nich má svá specifika a inzertní systémy. Podobná situace je i v sociálních sítích kde není vidět jednoznačná převaha Facebooku jako je tomu například v Severní Americe nebo Evropě.

Věděli jste, že podíl uživatelů v čínštině je 25%.

Kontaktní formulář
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Odeslat formulář
Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více