Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Google vs Microsoft

Ve společnosti Microsoft jsou přesvědčeni, že populární poštovní služba Gmail kopíruje emaily svých uživatelů, na základě kterých jim pak zasílá individuální reklamu. Korespondent Sergey Tkachuk se pokusil odpovědět na otázku, proč Microsoft zaútočil s kritikou na Google a zda toto kopírování e-mailů lze považovat za zásah do soukromí.

Pokud v e-mailové korespondenci zmíníte např. slovo „kočka“, tak okamžitě vám přijde reklama týkající se krmiva pro kočky. Při zadání slova „Mercedes“ zase obdržíte reklamu na automobily této známé značky. Podle tvrzení Microsoftu společnost Google kopírováním e-mailů uživatelů získává klíčová slova a poté odesílá odpovídající cílenou reklamu, což (podle společnosti Microsoft) lze považovat za zásah do soukromí.

Ve společnosti Google veškerá obvinění vyvrací a tvrdí, že nevyužívají důvěrné informace, včetně informace o rase, náboženském vyznání či sexuální orientaci.

Ředitel kooperace GURU vysvětluje, že obvinit Google z narušení soukromí je dosti složité. Zaprvé při registraci k poštovní službě Gmail souhlasíte s navrženými podmínkami. A zadruhé e-maily kopíruje robot, což neumožňuje identifikovat daného konkrétního uživatele.

Informace o uživatelích se archivují anonymně. To obvykle znamená, že pokud z jakékoliv databáze dojde k vyjmutí informací, pak je pouze možné zjistit, že nějaký člověk si někdy během měsíce něco kupoval, dopisoval si s přáteli ohledně této koupě atd. Ale spojit se s konkrétním profilem člověka není snadné. Ve skutečnosti se jedná o ochranu soukromých dat.

Podle slov senátora Ruslana Gattarova Google není jedinou společností, která kopíruje e-mailovou komunikaci uživatelů. Je možné říct, že podobnou praktikou se zabývají všechny bezplatné poštovní servery. Jinak by to ani nešlo.

Je těžké předpokládat, že společnost, která chce vydělávat, bude vytvářet tak skvělou komfortní službu z důvodu, aby ji mohli všichni využívat a společnost z toho nic neměla. Tak tomu opravdu není. Společnost poté prodává reklamu, a to velmi draze. Tvrdí, že reklama nebude zveřejňována všem. Vaši reklamu budou nabízet právě těm, kteří o ni mají zájem. Efekt z reklamy je pak velmi vysoký.

Jeden z internetových specialistů tvrdí, že co se týče konkrétní války, kterou vyhlásil Microsoft společnosti Google, tak se nejedná o nic mimořádného. Jde o běžný boj za místo pod sluncem. Stovky lidí využívají on-line produktů společnosti Microsoft, Google, Apple. Je zřejmé, že všechny tyto společnosti se navzájem obviňují a soudí kvůli různým patentům. Na vysoké úrovni IT-odvětví je to běžná praxe. A vždy tomu tak bylo.

Microsoft kromě války se společností Google také aktivně nabízí využívání vlastní služby Outlook.com, přičemž tvrdí, že žádnou poštu nekopíruje. To je pochopitelné, vždyť Microsoft vydělává především na prodeji softwaru.

Zdroj: http://radiovesti.ru/article/show/article_id/112464

Google

Google

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více