+420 775 900 123

Google vs Microsoft

Ve společnosti Microsoft jsou přesvědčeni, že populární poštovní služba Gmail kopíruje emaily svých uživatelů, na základě kterých jim pak zasílá individuální reklamu. Korespondent Sergey Tkachuk se pokusil odpovědět na otázku, proč Microsoft zaútočil s kritikou na Google a zda toto kopírování e-mailů lze považovat za zásah do soukromí.

Pokud v e-mailové korespondenci zmíníte např. slovo „kočka“, tak okamžitě vám přijde reklama týkající se krmiva pro kočky. Při zadání slova „Mercedes“ zase obdržíte reklamu na automobily této známé značky. Podle tvrzení Microsoftu společnost Google kopírováním e-mailů uživatelů získává klíčová slova a poté odesílá odpovídající cílenou reklamu, což (podle společnosti Microsoft) lze považovat za zásah do soukromí.

Ve společnosti Google veškerá obvinění vyvrací a tvrdí, že nevyužívají důvěrné informace, včetně informace o rase, náboženském vyznání či sexuální orientaci.

Ředitel kooperace GURU vysvětluje, že obvinit Google z narušení soukromí je dosti složité. Zaprvé při registraci k poštovní službě Gmail souhlasíte s navrženými podmínkami. A zadruhé e-maily kopíruje robot, což neumožňuje identifikovat daného konkrétního uživatele.

Informace o uživatelích se archivují anonymně. To obvykle znamená, že pokud z jakékoliv databáze dojde k vyjmutí informací, pak je pouze možné zjistit, že nějaký člověk si někdy během měsíce něco kupoval, dopisoval si s přáteli ohledně této koupě atd. Ale spojit se s konkrétním profilem člověka není snadné. Ve skutečnosti se jedná o ochranu soukromých dat.

Podle slov senátora Ruslana Gattarova Google není jedinou společností, která kopíruje e-mailovou komunikaci uživatelů. Je možné říct, že podobnou praktikou se zabývají všechny bezplatné poštovní servery. Jinak by to ani nešlo.

Je těžké předpokládat, že společnost, která chce vydělávat, bude vytvářet tak skvělou komfortní službu z důvodu, aby ji mohli všichni využívat a společnost z toho nic neměla. Tak tomu opravdu není. Společnost poté prodává reklamu, a to velmi draze. Tvrdí, že reklama nebude zveřejňována všem. Vaši reklamu budou nabízet právě těm, kteří o ni mají zájem. Efekt z reklamy je pak velmi vysoký.

Jeden z internetových specialistů tvrdí, že co se týče konkrétní války, kterou vyhlásil Microsoft společnosti Google, tak se nejedná o nic mimořádného. Jde o běžný boj za místo pod sluncem. Stovky lidí využívají on-line produktů společnosti Microsoft, Google, Apple. Je zřejmé, že všechny tyto společnosti se navzájem obviňují a soudí kvůli různým patentům. Na vysoké úrovni IT-odvětví je to běžná praxe. A vždy tomu tak bylo.

Microsoft kromě války se společností Google také aktivně nabízí využívání vlastní služby Outlook.com, přičemž tvrdí, že žádnou poštu nekopíruje. To je pochopitelné, vždyť Microsoft vydělává především na prodeji softwaru.

Zdroj: http://radiovesti.ru/article/show/article_id/112464

Google

Google

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více