+420 775 900 123

Google SEO

Celosvětově nejpoužívanějším vyhledávačem je Google, dominantní postavení má ve většině zemí světa. Výjimkou je Rusko (Yandex), Čína (Baidu), Japonsko (Yahoo). V ČR se objem vyhledávání zhruba na polovinu dělí mezi Google a Seznam.cz.

 

Průměrný uživatel internetu v ČR stráví na internetu nejvíce času vyhledáváním, což podle posledních průzkumů představuje téměř 10 h měsíčně. Google dnes neposkytuje pouze textové vyhledávání, ale můžete hledat i v obrázcích, videích, mapách apod. Nedávno Google představil vyhledávání zboží, tzv. Google nákupy.

Co znamená pojem Google SEO?

Výraz SEO se stále častěji dostává do slovní zásoby jak online marketérů, tak i progresivních vedoucích pracovníků společností. SEO se do češtiny překládá jako optimalizace vyhledávačů. Cílem této disciplíny je zajistit, aby se váš web zobrazoval na vybraná klíčová slova na první straně vyhledávačů. Podle statistik zhruba 95 % uživatelům si vystačí s výsledky vyhledávání na první straně. Firmy ve světě považují SEO za nejhodnotnější zdroj poptávek. Pokud se váš web nezobrazuje na první straně vyhledávačů, tito vaši potenciální zákazníci pravděpodobně osloví konkurenci, která se na 1. straně vyhledávače objeví, což znamená, že SEO provádí lépe.

Při realizaci SEO je velmi důležitá analýza klíčových slov. Cílem je zjištění co největšího počtu klíčových slov, které se vztahují k vašemu oboru a bývají používány vašimi potenciálními zákazníky při hledání. Dostat se na první stranu vyhledávačů vyžaduje obvykle dobrou strategii, kvalitní SEO agenturu a minimálně 3-6 měsíců času.  Výsledky se liší obor od oboru, podle konkurence a počtu subjektů.

Google SEO

Jak Google SEO vlastně funguje?

Aby vám Google mohl poskytnout při vyhledávání nejadekvátnější informace, specializované programy Googlu, tzv. roboti, prohledávají každý den milióny webů na celém světě a indexují jejich stránky podle různých kritérií. Aby tuto službu byl schopen poskytovat, Google vyvinul a stále optimalizuje algoritmy, podle kterých vyhledávání probíhá. Nastavení algoritmů robotů je klíčové pro pochopení celé problematiky SEO.

 

Stále častěji dochází u vyhledávače Google ke změně algoritmu a to i několikrát ročně. Google algoritmy neustále vylepšuje. Po algoritmech Google Penguin 1.0, Google Panda, Google Penguin 2.0 se v září tohoto roku objevila novinka Google Kolibřík. Jedná se o algoritmus, který ovlivní až 90% (dříve šlo jen o zlomky) všech hledání na světě. Představuje největší úpravu algoritmu, kde se zaměřuje na tvar vyhledávacího dotazu, kde je zaměření nejen na klíčová slova, ale zároveň na celou větu. Nyní má vliv na hledanost a důležitost long tailu klíčových slov.

 

Jistě jste zvědaví, jak si stojí z hlediska SEO váš web. Můžete si vybrat několik klíčových slov, pod kterými vás potenciální zákazníci hledají a zadat do vyhledávacího řádku Google. Lépe je však využít profesionální nástroje, které vám sdělí exaktní hodnocení vašeho webu ve všech SEO oblastech.

Google SEO

 

Zdroje:

http://www.seo-news.cz/

http://www.mediaguru.cz/2012/05/proc-je-seo-pro-vasi-firmu-dulezite/

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více