+420 775 900 123

Vývoj a tvorba webu

Efektivní webdesign

Cílem tvorby webových stránek je efektivní prezentace obsahu tak, aby splnila řadu kritérií. Web musí být správně strukturovaný, přehledný, s rychlým zobrazením, se správným obsahem, s validním technickým zpracováním a důvěryhodný.

Propagujte se prostřednictvím webu, který bude maximálně efektivní pro každou návštěvu Vaší prezentace.

 Efektivní web – dveře do vaší společnosti

Důležitým úkolem internetové prezentace je maximální využití návštěv webu a také lepší hodnocení internetovými vyhledávači. V rámci mezinárodního internetového marketingu je kromě jazykových verzí a kulturních zvyklostí třeba řešit i technické problémy. Například je důležité používání regionální domény a webhostingu, zeměpisné přiřazení webu atp.

Výhody efektivního webu pro zahraniční vyhledávače

  • vyšší návštěvnost
  • vysoká efektivita návštěv
  • přehlednější obsah
  • účinnější správa obsahu
  • snadný rozvoj webu

Co nabízíme?

  1. vstupní analýzu webu a doporučení
  2. tvorbu efektivního webu
  3. průběžnou podporu webu a doporučení

Poptejte schůzku nebo informaci

Kontaktní formulář
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Odeslat formulář
Zkušenosti klientů
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více