+420 775 900 123

UKONČENO – Seminář pro Hospodářskou komoru ve Zlíně

Regionální hospodářská komora Zlínského kraje si Vás dovoluje pozvat na seminář

Efektivní propagace firmy na internetu

  • Termín: 19. března 2013 od 9:00 do 12:00 hodin
  • Místo: Zlín, 23. budova svitovského areálu (Vavrečkova 5262)

Přednášející: Mgr. Jan Bruštík, MBA

Seminář je určen zástupcům firem různé velikosti a různého zaměření, a to především jejich vedoucím pracovníkům a marketingovým managerům.

CÍLEM SEMINÁŘE JE DOZVĚDĚT SE:

1. Co je to internetový marketing a proč je důležitý
2. Jak má vypadat efektivní web
3. Jak být na předních pozicích ve vyhledávačích
4. Jak využívat moderních způsobů placených reklam
5. K čemu a jak využívat sociální sítě
6. Jak využít potenciálu stávajících klientů, příznivců, atp.

PROGRAM

1. Úvod do internetového marketingu
2. Efektivní webdesign
3. Optimalizace stránek pro vyhledávače
4. PPC (Sklik, AdWords, Direct,)
5. Sociální média (facebook, linkedin, twitter)
6. News letter

PŘIHLÁŠKA

Přihlášku na seminář si můžete stahnout zde

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více