+420 775 900 123

Efektivní propagace firmy v zahraničí, Zlín 3.4.2014

Na začátek měsíce dubna jsme pro vás připravili seminář společně s hospodářskou komorou sídlící ve Zlíně. Budeme se věnovat tématu efektivní propagace firmy v zahraničí, seznámíme vás s aktuálními trendy internetového marketingu.

Seminář je určen hlavně pro vedoucí pracovníci, obchodníci, marketingoví manažeři.

Obsah semináře?

  1. Analýza exportního potenciálu – zvážení exportních předpokladů a výběr správných nástrojů na podporu propagace produktu v zahraničí
  2. Zahraniční internetový marketing – zahraniční vyhledávače a PPC systémy, jejich podíly na trhu a rozdíly. Výběr a použití klíčových slov
  3. Příklady a trendy realizace – postupy při realizaci optimalizace webu a internetové reklamy na zahraničních trzích: SEO a PPC s ohledem na různé vyhledávače
  4. Případové studie – analýza, návrh strategie, realizace, vyhodnocování a reportování konkrétních marketingových zahraničních kampaní pro firmy z B2B i B2C oblastí.

Cíle

  • Analyzovat exportní možnosti a potenciál firmy na zahraničních trzích, porovnat tradiční nástroje propagace s novými a vybrat efektivní nástroje zahraničního marketingu pro konkrétní trh. Charakterizovat a systematizovat nástroje internetové propagace a možností marketingové podpory v zahraničí: SEO a PPC. Seznámit se se zahraničními vyhledávači, jejich podíly a rozdíly v zahraničních internetových prostředích.
  • Seznámit se s příklady úspěšných realizací internetových kampaní  pro společnosti v různých oborech a odvětvích (jednoúčelová zařízení, linky, zboží pro domácnosti, atp.). Analýza aktuálního stavu a možností zvýšení efektivity, výběr nástrojů internetové reklamy, tvorba správné strategie, příprava a realizace kampaně forem s různým produktem (technologie, stroje a zařízení, spotřební zboží, služby atp.).

Lektoři:

Bc. Jakub Řehulka představuje společnost PartnerCIS jako key account manager. Komunikuje a rozvíjí vztahy s nejvýznamnějšími klienty. Účastní se procesu tvorby strategií důležitých kampaní pro zákazníky. Vyhodnocuje a reportuje výsledky internetového marketingu.

Jiří Holeček je key account manager ve společnosti PartnerCIS a spravuje řadu marketingových projektů především pro české exportéry. Má velmi dobré zkušenosti z podpory a rozvoje marketingových kampaní na internetu v zahraničí.

Odkaz na rezervaci naleznete ZDE

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více