+420 775 900 123

Efektivní propagace firmy v zahraničí, Žilina 31.1.2014

31. ledna se opět podíváme na Slovensko, kde jsme si pro Vás připravili seminář v Žilině ve spolupráci s Žilinskou regionální komorou SOPK. Budeme se zaobírat problematikou, jak se efektivně propagovat v zahraničí. Seznámíme Vás s trendy internetového mezinárodního marketingu.

Seminář je určen pro marketingové pracovníky exportních firem a obchodníky specializované na zahraniční trhy.

Přednášet danou problematiku budou:

Mgr. Jan Bruštík MBA

Bc. Jiří Holeček

Obsah semináře?

  • Analýza exportního potenciálu
  • Zahraniční marketing
  • Internetový marketing
  • Případové studie

Co se na semináři dozvíte?

  • Udělat si představu o svých exportních možnostech
  • Zvážení běžných způsobů propagace v zahraničí
  • Dozvědět se o nových efektivních způsobech marketingu a propagace

Odkaz na rezervaci naleznete ZDE

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více