Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Efektivní propagace firmy v zahraničí, Plzeň 21.11.2013

Připravili jsme pro Vás další seminář zaměřený na problematiku Efektivní propagace firmy v zahraničí, tentokrát bude seminář probíhat v Plzni. Budeme mluvit o koncepcích a nástrojích zahraničního internetového marketingu.

Seminář je určen pro marketingové pracovníky exportních firem a obchodníky specializované na zahraniční trhy.

Lektoři:

Mgr. Jan Bruštík MBA

Bc. Jiří Holeček

Obsah semináře?

  • Úvod zahraničního marketingu
  • Zahraniční trhy a internetový marketing (úvod, potenciál, výhody a nevýhody, vyhledávače a analýzy KW)
  • Web jako cíl návštěv a zdroj poptávek
  • Internetová reklama a propagace (SEO, PPC, Sociální sítě, Youtube, Newsletter, affiliate)
  • Analýzy výsledků
  • Případové studie

Co se na semináři dozvíte?

  • Jaké jsou tradiční a moderní způsoby propagace v zahraničí
  • Jak vytvořit úspěšnou internetovou kampaň v zahraničí
  • Jak vypadá efektivní web a jak pracovat s návštěvami
  • Způsoby internetové reklamy v zahraničí
  • Jak si spočítat úspěšnost reklamní internetové kampaně
  • O praktických přínosech zahraničního internetového marketingu

Odkaz na rezervaci naleznete ZDE

 

 

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více