Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Efektivní propagace firmy v zahraničí, Ostrava 20.2.2014

Předposlední seminář v měsíci únoru na téma Efektivní propagace v zahraničí pořádáme v Ostravě s krajskou hospodářskou komorou Moravskoslezského kraje. Budeme se zabývat problematikou efektivní propagace firmy, zboží ale také způsobů hledání partnerů v zahraničí prostřednictvím internetu.

Na semináři se dozvíte o aktuálních trendech mezinárodního internetového marketingu.

Seminář je určen hlavně pro vedoucí pracovníci, obchodníci, marketingoví manažeři.

Obsah semináře?

  1. Analýza exportního potenciálu – zvážení exportních předpokladů a výběr správných nástrojů na podporu propagace produktu v zahraničí
  2. Zahraniční internetový marketing – zahraniční vyhledávače a PPC systémy, jejich podíly na trhu a rozdíly. Výběr a použití klíčových slov
  3. Příklady a trendy realizace – postupy při realizaci optimalizace webu a internetové reklamy na zahraničních trzích: SEO a PPC s ohledem na různé vyhledávače
  4. Případové studie – analýza, návrh strategie, realizace, vyhodnocování a reportování konkrétních marketingových zahraničních kampaní pro firmy z B2B i B2C oblastí.

Cíle

  • Analyzovat exportní možnosti a potenciál firmy na zahraničních trzích, porovnat tradiční nástroje propagace s novými a vybrat efektivní nástroje zahraničního marketingu pro konkrétní trh. Charakterizovat a systematizovat nástroje internetové propagace a možností marketingové podpory v zahraničí: SEO a PPC. Seznámit se se zahraničními vyhledávači, jejich podíly a rozdíly v zahraničních internetových prostředích.
  • Seznámit se s příklady úspěšných realizací internetové kampaně  pro společnosti v různých oborech a odvětvích (jednoúčelová zařízení, linky, zboží pro domácnosti, atp.). Analýza aktuálního stavu a možností zvýšení efektivity, výběr nástrojů internetové reklamy, tvorba správné strategie, příprava a realizace kampaně forem s různým produktem (technologie, stroje a zařízení, spotřební zboží, služby atp.).

Lektoři:

Mgr. Jan Bruštík MBA, má více než 10ti leté zkušenosti v oblasti zahraničního obchodu a marketingu. Praxi získal mimo jiné na projektech pro významné mezinárodní společnosti Skype Int., Betfair, SONY, Ikea atd. Je jednatelem společnosti PartnerCIS.

Jiří Holeček je key account manager ve společnosti PartnerCIS a spravuje řadu marketingových projektů především pro české exportéry. Má velmi dobré zkušenosti z podpory a rozvoje marketingových kampaní na internetu v zahraničí.

Odkaz na rezervaci naleznete ZDE