+420 775 900 123

Efektivní propagace firmy v zahraničí, Hodonín 26.09.2013

Poslední týden v září připravujeme celkem 3 semináře na téma Efektivní propagace firmy v zahraničí. Budeme mluvit o koncepcích a nástrojích zahraničního internetového marketingu. Seminář je určen pro marketingové pracovníky exportní firem a obchodníky zpracovávající zahraniční trhy.

Zefektivnění marketingu v zahraničí

Lektoři

Mgr. Jan Bruštík MBA
Bc. Jiří Holeček

Obsah semináře?

  • Úvod zahraničního marketingu
  • Zahraniční trhy a internetový marketing (úvod, potenciál, výhody a nevýhody, vyhledávače a analýzy KW)
  • Web jako cíl návštěv a zdroj poptávek
  • Internetová reklama a propagace (SEO, PPC, Sociální sítě, Youtube, Newsletter, affiliate)
  • Analýzy výsledků
  • Případové studie

Co se na semináři dozvíte?

  • Jaké jsou tradiční a moderní způsoby propagace v zahraničí
  • Jak vytvořit úspěšnou internetovou kampaň v zahraničí
  • Jak vypadá efektivní web a jak pracovat s návštěvami
  • Způsoby internetové reklamy v zahraničí
  • Jak si spočítat úspěšnost reklamní internetové kampaně
  • O praktických přínosech zahraničního internetového marketingu

Odkaz na rezervaci naleznete ZDE

Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více