Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Efektivní propagace firmy v zahraničí, Hodonín 26.09.2013

Poslední týden v září připravujeme celkem 3 semináře na téma Efektivní propagace firmy v zahraničí. Budeme mluvit o koncepcích a nástrojích zahraničního internetového marketingu. Seminář je určen pro marketingové pracovníky exportní firem a obchodníky zpracovávající zahraniční trhy.

Zefektivnění marketingu v zahraničí

Lektoři

Mgr. Jan Bruštík MBA
Bc. Jiří Holeček

Obsah semináře?

  • Úvod zahraničního marketingu
  • Zahraniční trhy a internetový marketing (úvod, potenciál, výhody a nevýhody, vyhledávače a analýzy KW)
  • Web jako cíl návštěv a zdroj poptávek
  • Internetová reklama a propagace (SEO, PPC, Sociální sítě, Youtube, Newsletter, affiliate)
  • Analýzy výsledků
  • Případové studie

Co se na semináři dozvíte?

  • Jaké jsou tradiční a moderní způsoby propagace v zahraničí
  • Jak vytvořit úspěšnou internetovou kampaň v zahraničí
  • Jak vypadá efektivní web a jak pracovat s návštěvami
  • Způsoby internetové reklamy v zahraničí
  • Jak si spočítat úspěšnost reklamní internetové kampaně
  • O praktických přínosech zahraničního internetového marketingu

Odkaz na rezervaci naleznete ZDE

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více