+420 775 900 123

Efektivní propagace firmy v zahraničí, Cheb 28.1.2014

Tentokrát jsme pro Vás připravili seminář na téma efektivní propagace firmy v zahraničí v Chebu ve spolupráci s Okresní hospodářskou komorou Cheb. Budeme mluvit o koncepcích a nástrojích zahraničního internetového marketingu.

Seminář je určen pro marketingové pracovníky exportních firem a obchodníky specializované na zahraniční trhy.

Přednášet danou problematiku budou:

Mgr. Jan Bruštík MBA

Bc. Jiří Holeček

Obsah semináře?

  • Analýza exportního potenciálu
  • Zahraniční marketing
  • Internetový marketing
  • Případové studie

Co se na semináři dozvíte?

  • Udělat si představu o svých exportních možnostech
  • Zvážení běžných způsobů propagace v zahraničí
  • Dozvědět se o nových efektivních způsobech marketingu a propagace

Odkaz na rezervaci naleznete ZDE

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více