Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Efektivní propagace firmy v zahraničí, Bánská Bystrica 12.2.2014

12. února se opět podíváme na Slovensko, kde jsme si pro Vás připravili seminář v Bánské Bystrici ve spolupráci s regionální komorou SOPK. Budeme se zaobírat problematikou, jak se efektivně propagovat firmu v zahraničí. Seznámíme Vás s trendy internetového mezinárodního marketingu.

Seminář je určen pro marketingové pracovníky exportních firem a obchodníky specializované na zahraniční trhy.

Přednášet danou problematiku budou:

Mgr. Jan Bruštík MBA

Bc. Vyacheslav Tyshchenko

Obsah semináře?

  1. Analýza exportního potenciálu
  2. Zahraniční internetový marketing
  3. Příklady a trendy realizace
  4. Případové studie

Co se na semináři dozvíte?

  • Udělat si představu o svých exportních možnostech
  • Zvážení běžných způsobů propagace v zahraničí
  • Dozvědět se o nových efektivních způsobech marketingu a propagace

Odkaz na rezervaci naleznete ZDE

Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více