Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Efektivní propagace firmy na internetu – Praha 16. 04. 2013

Efektivní propagace firmy na internetu

Společně s Hospodářskou komorou České republiky, Vás zveme na seminář konaný 16. dubna 2013, 09.00–11.30 hod. (8.30 hod. prezence účastníků) v sídle HKČR Freyova 82/27, Praha 9 – Vysočany

Prezentovat budou:
Mgr. Jan Bruštík, MBA, jednatel společnosti PartnerCIS
Mgr. Miroslav Herold, projektový manager společnosti PartnerCIS
Jiří Holeček, Account manager společnosti PartnerCIS

Dozvíte se odpovědi na otázky:
• Co je internetový marketing a proč je důležitý
• Jak má vypadat efektivní web
• Jak být na předních pozicích ve vyhledávačích
• Jak využívat moderních způsobů placených reklam (AdWords, Direct)
• K čemu a jak využívat sociální sítě (Facebook, Vkontakte, Twitter, Mixi)
• Jak využít potenciálu stávajících klientů, příznivců, atp.

Účastnický poplatek
750 Kč + DPH 21% pro členy HK ČR
1 050 Kč + DPH 21% pro ostatní účastníky

Odkaz na prezentaci Efektivní propagace firmy na internetu

Zkušenosti klientů

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více