+420 775 900 123

Efektivní propagace firmy na internetu – Praha 16. 04. 2013

Efektivní propagace firmy na internetu

Společně s Hospodářskou komorou České republiky, Vás zveme na seminář konaný 16. dubna 2013, 09.00–11.30 hod. (8.30 hod. prezence účastníků) v sídle HKČR Freyova 82/27, Praha 9 – Vysočany

Prezentovat budou:
Mgr. Jan Bruštík, MBA, jednatel společnosti PartnerCIS
Mgr. Miroslav Herold, projektový manager společnosti PartnerCIS
Jiří Holeček, Account manager společnosti PartnerCIS

Dozvíte se odpovědi na otázky:
• Co je internetový marketing a proč je důležitý
• Jak má vypadat efektivní web
• Jak být na předních pozicích ve vyhledávačích
• Jak využívat moderních způsobů placených reklam (AdWords, Direct)
• K čemu a jak využívat sociální sítě (Facebook, Vkontakte, Twitter, Mixi)
• Jak využít potenciálu stávajících klientů, příznivců, atp.

Účastnický poplatek
750 Kč + DPH 21% pro členy HK ČR
1 050 Kč + DPH 21% pro ostatní účastníky

Odkaz na prezentaci Efektivní propagace firmy na internetu

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více