Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Efektivní on-line prezentace a propagace firmy v zahraničí, Brno 18. 04. 2013

Zveme Vás na seminář na téma efektivní prezentace a propagace v zahraničí.

Obsah semináře:

První část

– seznámení se současnými trendy v prezentaci na internetu
– praktické rady, co má obsahovat webová prezentace, e-shop
– jak poznat kvalitního dodavatele, co požadovat jako součást nabídky na tvorbu prezentace
– představení současných trendů webdesignu, vazby na sociální sítě.

Druhá část

– možnosti, jak Vaši prezentaci, e-shop prosazovat na zahraničních trzích a to jak pomocí SEO tak placené reklamy
– představení současných trendů v online marketingu na konkrétních příkladech a v zemích jako Německo, Ruská federace, Polsko.

čtvrtek 18. dubna 2013 od 09.00 – 12.30 hod. (prezence od 08:30 hod.)

Přihlášky a podrobné informace: ZDE

Zkušenosti klientů

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více