Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

STROJIMPORT

Strojimport případové studie

Zadání:

Tvorba funkční webové prezentace v několika jazykových verzích (fungujících na regionálních doménách). Efektivní podpora jazykových mutací ve vyhledávačích – SEO. Regiony: Polsko, Rusko, Německo, anglofonní svět, Česko.

Cíl:

Důraz na použitelnost webu s cílem maximalizovat konverzní poměr (konverze = odeslání formuláře, mail kontakt, atd.). Zvýšení zahraniční návštěvnosti v rámci relevantních klíčových slov.

Nástroje:

Webová prezentace běží na redakčním systému WordPress. Mezi hlavní úpravy, z hlediska použitelnosti, patřily produktový rozcestník na homepage a tlačítko „Poptat“ u každého typu stroje.
Po tvorbě podrobné analýzy klíčových slov byla provedena analýza technického a obsahového stavu webu. Následovaly úpravy z hlediska On-page SEO faktoru včetně rozšíření obsahu webu a tvorby nových vstupních stránek.
Dalším postupem pro optimalizaci a vylepšení viditelnosti webu ve vyhledávacích systémech bylo získávání relevantních zpětných odkazů z jiných webů. Pro zajištění této činnosti byla vytvořena dodavatelská síť webů, tematicky blízkých činnosti STRJIMPORTU a strategie linkbuildingu.
Celé období realizace je doprovázeno průběžnou kontrolou stavu návštěvnosti a umístění webu ve výsledcích vyhledávání.

Výsledek:

Samotná tvorba nového webu měla pozitivní vliv na zvýšení doby strávené na webu i počtu prohlédnutých stránek. Sekundárním efektem bylo také zvýšení konverzí.
Komplexní podpora ve vyhledávačích přinesla významný posun ve zlepšení pozic v zahraničních vyhledávačích. Měsíční návštěvnost se zvýšila meziročně o 50 %. Web každý měsíc navštěvují uživatelé z více než 100 zemí světa. Zákazníkovi se významně zvýšilo množství konverzí (poptávek) z webu.
Projekt je dále rozšiřován – aktuálně probíhá jednání ohledně online propagace v Rakousku.

reg_strojimport

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více