Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

STROJIMPORT

Strojimport případové studie

Zadání:

Tvorba funkční webové prezentace v několika jazykových verzích (fungujících na regionálních doménách). Efektivní podpora jazykových mutací ve vyhledávačích – SEO. Regiony: Polsko, Rusko, Německo, anglofonní svět, Česko.

Cíl:

Důraz na použitelnost webu s cílem maximalizovat konverzní poměr (konverze = odeslání formuláře, mail kontakt, atd.). Zvýšení zahraniční návštěvnosti v rámci relevantních klíčových slov.

Nástroje:

Webová prezentace běží na redakčním systému WordPress. Mezi hlavní úpravy, z hlediska použitelnosti, patřily produktový rozcestník na homepage a tlačítko „Poptat“ u každého typu stroje.
Po tvorbě podrobné analýzy klíčových slov byla provedena analýza technického a obsahového stavu webu. Následovaly úpravy z hlediska On-page SEO faktoru včetně rozšíření obsahu webu a tvorby nových vstupních stránek.
Dalším postupem pro optimalizaci a vylepšení viditelnosti webu ve vyhledávacích systémech bylo získávání relevantních zpětných odkazů z jiných webů. Pro zajištění této činnosti byla vytvořena dodavatelská síť webů, tematicky blízkých činnosti STRJIMPORTU a strategie linkbuildingu.
Celé období realizace je doprovázeno průběžnou kontrolou stavu návštěvnosti a umístění webu ve výsledcích vyhledávání.

Výsledek:

Samotná tvorba nového webu měla pozitivní vliv na zvýšení doby strávené na webu i počtu prohlédnutých stránek. Sekundárním efektem bylo také zvýšení konverzí.
Komplexní podpora ve vyhledávačích přinesla významný posun ve zlepšení pozic v zahraničních vyhledávačích. Měsíční návštěvnost se zvýšila meziročně o 50 %. Web každý měsíc navštěvují uživatelé z více než 100 zemí světa. Zákazníkovi se významně zvýšilo množství konverzí (poptávek) z webu.
Projekt je dále rozšiřován – aktuálně probíhá jednání ohledně online propagace v Rakousku.

reg_strojimport

Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více