Zadání:
Tvorba funkční webové prezentace v několika jazykových verzích (fungujících na regionálních doménách). Efektivní podpora jazykových mutací ve vyhledávačích – SEO. Regiony: Polsko, Rusko, Německo, anglofonní svět, Česko.
Cíl:
Důraz na použitelnost webu s cílem maximalizovat konverzní poměr (konverze = odeslání formuláře, mail kontakt, atd.). Zvýšení zahraniční návštěvnosti v rámci relevantních klíčových slov.
Nástroje:
Webová prezentace běží na redakčním systému WordPress. Mezi hlavní úpravy, z hlediska použitelnosti, patřily produktový rozcestník na homepage a tlačítko „Poptat“ u každého typu stroje.
Po tvorbě podrobné analýzy klíčových slov byla provedena analýza technického a obsahového stavu webu. Následovaly úpravy z hlediska On-page SEO faktoru včetně rozšíření obsahu webu a tvorby nových vstupních stránek.
Dalším postupem pro optimalizaci a vylepšení viditelnosti webu ve vyhledávacích systémech bylo získávání relevantních zpětných odkazů z jiných webů. Pro zajištění této činnosti byla vytvořena dodavatelská síť webů, tematicky blízkých činnosti STRJIMPORTU a strategie linkbuildingu.
Celé období realizace je doprovázeno průběžnou kontrolou stavu návštěvnosti a umístění webu ve výsledcích vyhledávání.
Výsledek:
Samotná tvorba nového webu měla pozitivní vliv na zvýšení doby strávené na webu i počtu prohlédnutých stránek. Sekundárním efektem bylo také zvýšení konverzí.
Komplexní podpora ve vyhledávačích přinesla významný posun ve zlepšení pozic v zahraničních vyhledávačích. Měsíční návštěvnost se zvýšila meziročně o 50 %. Web každý měsíc navštěvují uživatelé z více než 100 zemí světa. Zákazníkovi se významně zvýšilo množství konverzí (poptávek) z webu.
Projekt je dále rozšiřován – aktuálně probíhá jednání ohledně online propagace v Rakousku.