+420 775 900 123

SKYPE

Zadání

PR kampaň, která představí služby SKYPE jako platformu pro vedení efektivních způsobů komunikace a přidružené zábavy v nejrůznějších situacích a při různých aktivitách potenciálních nebo stálých uživatelů SKYPE v ruskojazyčném internetovém prostředí.

Cíl:

Cílem bylo představit nástroje SKYPE jako platformu on-line volání (skype to skype), video hovorů, konferencí, chatování a zároveň inspirování stávajících klientů k využití i dalších služeb SKYPE jako jsou placená volání na telefonní zařízení různých druhů, levné volání do zahraničí na ruskojazyčném trhu.

Nástroj:

Celkem bylo vytvořeno 5 ks PR článků které byly doprovázeny infografikou a fotografiemi. Následovala distribuce PR článků na specializované zpravodajské portály. Některá vysoce inovativní témata PR článků se objevila v reálném světě využívání služeb SKYPE vůbec poprvé: On-line vyučování jazyků, Hlídání domácnosti pomocí skype videohovorů, Využívání videohovorů a chatu v oblasti skupinového hraní her, využívání SKYPE blogu jako sociálně mediálních služeb.

Výsledek:

PR kampaň klientovi přinesla významné navýšení tvorby blogů a počtu recenzí v oblasti SKYPE blogu cca 4x a zvýšení návštěv blogů SKYPE. Linkbuilding přinesl reálné posílení pozic ve vyhledávání Yandex.ru a google.ru. na klíčová slova: volání on-line, videohovory on-line.
Projekt byl prohlubován v dalších menších projektech kvůli velké spokojenosti klienta.

skype

Zkušenosti klientů
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více