Zadání:
Vypracování návrhu na optimalizaci obsahu stránek v kontextu s potenciálem klíčových slov.
Cíl:
Vytvoření analýzy klíčových slov: analýza dotazů, analýza konkurence, dynamika oborů a témat, rozdělení podle segmentace potenciálních uživatelů. Návrh na změnu obsahu: úpravy textů, přidávání textů, revize a opravy html tagů, zefektivnění struktury vnitřních odkazů. Analýza a doporučení se týkalo cca 100 stran webové prezentace (podstránek, kategorií a článků).
Nástroje:
Google AW návrhář klíčovcýh slov, Yandex Metrika návrhář klíčových slov, systém analýz penetrace klíčových slov, analýza konkurence, analýza validity zdrojového kódu, analýza konverzní schopnosti webu a sledování pozicí kw.
Výsledek:
Zlepšení průměrného umisťování webu ve vyhledávání o cca 18 pozicí na klíčové slovo v yandex.ru a o 9 pozicí v google.ru. Průměrné zvýšení návštěv o 23% a zlepšení ukazatelů průměru návštěv v porovnání se stavem před optimalizací.