+420 775 900 123

DREJA

Dreja případové studie

 

Zadání:

Tvorba e-shopu na míru pro ruský trh, zaměření se na zlepšení designu i použitelnosti. Efektivní propagace v ruských vyhledávačích Yandex a Google na velmi konkurenční dotazy, správa profilu na sociální síti VKontakte.

Cíl:

Maximalizovat konverzní poměr. Zvýšení relevantní návštěvnosti z Ruské federace a podpora brandu.

Nástroj:

Původní e-shop se zastaralou grafikou a ne příliš uživatelsky příjemným ovládáním jsme nahradili e-shopem s moderním grafickým zpracováním a optimální použitelností (www.dreja.ru).
Klient v minulosti spolupracoval v rámci SEO přímo s ruskou online agenturou, výsledky byly nevýznamné. Po analýze aktuálního stavu pozic byl vytvořen seznam klíčových slov a strategie postupu v rámci On-page a Off-page SEO činností.
Po úpravách obsahové stránky webu a HTML kódu následovaly aktivity linkbuildingu. Strategie budování zpětných odkazů byla z důvodu vysoké frekvence dotazů a konkurence velmi progresivní, jak z hlediska kvality, tak i kvantity. V rámci Off-page byla vytvořena také síť podpůrných mikrowebů.
Součástí projektu je i správa PPC kampaně v Yandex Direct.
Celé období realizace je doprovázeno průběžnou kontrolou stavu návštěvnosti a umístění webu ve výsledcích vyhledávání.

Výsledek:

E-shop s novým designem měl významný pozitivní vliv na dobu strávenou na webu a počet prohlédnutých stránek (viz. obr. níže).
Prostřednictvím SEO a PPC jsme zvýšili návštěvnost webu meziročně o 150%. Podíl PPC Yandex Direct činil 17% na celkové návštěvnosti. Prodeje na e-shopu se zvýšily desetinásobně. Na základě specifického druhu zboží (koupelnový nábytek) měly naše aktivity vliv i na prodej ve vzorkových prodejnách a v partnerských obchodech v RF.
Spolupráce je dále rozšiřována o propagační aktivity v Kazachstánu a Německu.

Web: www.dreja.ru

dreja1

dreja2

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více