Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

DREJA

Dreja případové studie

 

Zadání:

Tvorba e-shopu na míru pro ruský trh, zaměření se na zlepšení designu i použitelnosti. Efektivní propagace v ruských vyhledávačích Yandex a Google na velmi konkurenční dotazy, správa profilu na sociální síti VKontakte.

Cíl:

Maximalizovat konverzní poměr. Zvýšení relevantní návštěvnosti z Ruské federace a podpora brandu.

Nástroj:

Původní e-shop se zastaralou grafikou a ne příliš uživatelsky příjemným ovládáním jsme nahradili e-shopem s moderním grafickým zpracováním a optimální použitelností (www.dreja.ru).
Klient v minulosti spolupracoval v rámci SEO přímo s ruskou online agenturou, výsledky byly nevýznamné. Po analýze aktuálního stavu pozic byl vytvořen seznam klíčových slov a strategie postupu v rámci On-page a Off-page SEO činností.
Po úpravách obsahové stránky webu a HTML kódu následovaly aktivity linkbuildingu. Strategie budování zpětných odkazů byla z důvodu vysoké frekvence dotazů a konkurence velmi progresivní, jak z hlediska kvality, tak i kvantity. V rámci Off-page byla vytvořena také síť podpůrných mikrowebů.
Součástí projektu je i správa PPC kampaně v Yandex Direct.
Celé období realizace je doprovázeno průběžnou kontrolou stavu návštěvnosti a umístění webu ve výsledcích vyhledávání.

Výsledek:

E-shop s novým designem měl významný pozitivní vliv na dobu strávenou na webu a počet prohlédnutých stránek (viz. obr. níže).
Prostřednictvím SEO a PPC jsme zvýšili návštěvnost webu meziročně o 150%. Podíl PPC Yandex Direct činil 17% na celkové návštěvnosti. Prodeje na e-shopu se zvýšily desetinásobně. Na základě specifického druhu zboží (koupelnový nábytek) měly naše aktivity vliv i na prodej ve vzorkových prodejnách a v partnerských obchodech v RF.
Spolupráce je dále rozšiřována o propagační aktivity v Kazachstánu a Německu.

Web: www.dreja.ru

dreja1

dreja2

Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více