+420 775 900 123

DREJA

Dreja případové studie

 

Zadání:

Tvorba e-shopu na míru pro ruský trh, zaměření se na zlepšení designu i použitelnosti. Efektivní propagace v ruských vyhledávačích Yandex a Google na velmi konkurenční dotazy, správa profilu na sociální síti VKontakte.

Cíl:

Maximalizovat konverzní poměr. Zvýšení relevantní návštěvnosti z Ruské federace a podpora brandu.

Nástroj:

Původní e-shop se zastaralou grafikou a ne příliš uživatelsky příjemným ovládáním jsme nahradili e-shopem s moderním grafickým zpracováním a optimální použitelností (www.dreja.ru).
Klient v minulosti spolupracoval v rámci SEO přímo s ruskou online agenturou, výsledky byly nevýznamné. Po analýze aktuálního stavu pozic byl vytvořen seznam klíčových slov a strategie postupu v rámci On-page a Off-page SEO činností.
Po úpravách obsahové stránky webu a HTML kódu následovaly aktivity linkbuildingu. Strategie budování zpětných odkazů byla z důvodu vysoké frekvence dotazů a konkurence velmi progresivní, jak z hlediska kvality, tak i kvantity. V rámci Off-page byla vytvořena také síť podpůrných mikrowebů.
Součástí projektu je i správa PPC kampaně v Yandex Direct.
Celé období realizace je doprovázeno průběžnou kontrolou stavu návštěvnosti a umístění webu ve výsledcích vyhledávání.

Výsledek:

E-shop s novým designem měl významný pozitivní vliv na dobu strávenou na webu a počet prohlédnutých stránek (viz. obr. níže).
Prostřednictvím SEO a PPC jsme zvýšili návštěvnost webu meziročně o 150%. Podíl PPC Yandex Direct činil 17% na celkové návštěvnosti. Prodeje na e-shopu se zvýšily desetinásobně. Na základě specifického druhu zboží (koupelnový nábytek) měly naše aktivity vliv i na prodej ve vzorkových prodejnách a v partnerských obchodech v RF.
Spolupráce je dále rozšiřována o propagační aktivity v Kazachstánu a Německu.

Web: www.dreja.ru

dreja1

dreja2