+420 775 900 123

DREJA

Dreja případové studie

 

Zadání:

Tvorba e-shopu na míru pro ruský trh, zaměření se na zlepšení designu i použitelnosti. Efektivní propagace v ruských vyhledávačích Yandex a Google na velmi konkurenční dotazy, správa profilu na sociální síti VKontakte.

Cíl:

Maximalizovat konverzní poměr. Zvýšení relevantní návštěvnosti z Ruské federace a podpora brandu.

Nástroj:

Původní e-shop se zastaralou grafikou a ne příliš uživatelsky příjemným ovládáním jsme nahradili e-shopem s moderním grafickým zpracováním a optimální použitelností (www.dreja.ru).
Klient v minulosti spolupracoval v rámci SEO přímo s ruskou online agenturou, výsledky byly nevýznamné. Po analýze aktuálního stavu pozic byl vytvořen seznam klíčových slov a strategie postupu v rámci On-page a Off-page SEO činností.
Po úpravách obsahové stránky webu a HTML kódu následovaly aktivity linkbuildingu. Strategie budování zpětných odkazů byla z důvodu vysoké frekvence dotazů a konkurence velmi progresivní, jak z hlediska kvality, tak i kvantity. V rámci Off-page byla vytvořena také síť podpůrných mikrowebů.
Součástí projektu je i správa PPC kampaně v Yandex Direct.
Celé období realizace je doprovázeno průběžnou kontrolou stavu návštěvnosti a umístění webu ve výsledcích vyhledávání.

Výsledek:

E-shop s novým designem měl významný pozitivní vliv na dobu strávenou na webu a počet prohlédnutých stránek (viz. obr. níže).
Prostřednictvím SEO a PPC jsme zvýšili návštěvnost webu meziročně o 150%. Podíl PPC Yandex Direct činil 17% na celkové návštěvnosti. Prodeje na e-shopu se zvýšily desetinásobně. Na základě specifického druhu zboží (koupelnový nábytek) měly naše aktivity vliv i na prodej ve vzorkových prodejnách a v partnerských obchodech v RF.
Spolupráce je dále rozšiřována o propagační aktivity v Kazachstánu a Německu.

Web: www.dreja.ru

dreja1

dreja2

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více