+420 775 900 123

CZECH TOURISM

 

Czechtourism případové studieZadání:

Realizace PPC kampaně ve velkých městech Ruské federace (Moskva, Petrohrad, Jekatěrinburg, Novosibirsk, atd.), získat 40.000 relevantních návštěv s bouncerate max. 66%, s CPC do 12 Kč.

Cíl:

Oslovení potenciální klientely se zájmem o návštěvu ČR a informování prostřednictvím ruskojazyčné verze portálu czechtourism.com. Podpora zájmu o cestování a prodloužení průměrné délky pobytu poskytováním lepší informovanosti o možnostech pobytu v ČR. Zvyšování povědomí o ČR jako o zajímavé a výhodné cílové destinaci pro ruskojazyčnou klientelu.

Nástroje:

PPC systémy Yandex Direct, Google Adwords, a služby PPC sociální sítě VKontakte. Analytické systémy Yandex Metrika a Google Analytics.

Výsledek:

Zvýšili jsme efektivitu CPC o 186% (max. cílovou CPC 12 Kč jsme optimalizovali na úroveň 4,2 Kč), která splňovala parametry relevantní návštěvy ze zadání – max. míra bouncerate.