Určitě si nemusíme říkat, co se pod pojmem mezinárodní marketing skrývá. Co ale můžeme v tomto článku vyzdvihnout, je efektivní využití online nástrojů sloužících k propagaci firmy, webu či produktu.
Mezinárodním marketingem se zabýváme již řadu let, což nám dává objektivní pohled na metodiku a zaměření na zahraniční trhy. Svůj specifický rozměr tomu dává fakt, že se jedná o online nástroje, kterými spolehlivě dojdeme k stanovenému cíli.
Jaké nástroje online marketingu využíváme v zahraničí?
Jedním z důležitých nástrojů úspěšné propagace firmy, webu, produktu je search engine optimization ve zkratce SEO a pak také pay per click (PPC). Tyto online nástroje jsme vybrali za nejefektivnější a nejvhodnější k plnohodnotnému splnění propagace a mezinárodního marketingu.
Umíme mezinárodní marketing
Naší předností je zaměření právě na zahraničí. Pomocí kombinace online nástrojů jsme schopni propagovat web, značku, produkty v zahraničním trhu, čímž se razantně odlišujeme od ostatních agentur pokrývajících spíše český trh.
Naši klienti jsou spokojeni
Jak jsme již zmínili, naší předností je právě zahraniční marketing, propagace v zahraničí, podpora exportu, a to vše díky dlouholetým zkušenostem a spolupráci se zahraničím. Zaměřujeme se jak na české exportéry, tak i na zahraniční. Jeden z našich významných projektů je propagace elektroniky japonské společnosti Maruwa, pro kterou jsme zvolili jako nejvíc potenciální trh Rusko. Mezi významné české klienty patří farmaceuticky zaměřená společnost Walmark, s kterou cílíme na Srbsko. Jejich Prostenal, Marťánci a Arthrostop se prodává i tam. To vše díky online marketingu a společné píli celého našeho týmu.
Další věci, které by vás mohly zajímat
Pro další informace nás můžete kontaktovat přímo zde. Rádi vám odpovíme.