+420 775 900 123

V Rusku poprvé spuštěna reklama na Baidu

Agentura pro kontextovou reklamu iConText, která má exkluzivní právo na zveřejňování reklamy na  Baidu, spustila na Baidu první kontextovou reklamní kampaň. Prvním klientem iConTExt, která si osvojila čínský trh, se stal finanční holding Fibo Group. Čínský trh se nyní jeví pro společnost jako perspektivní směr pro rozšíření obchodu. Vyhledávač Baidu zaujímá 65 % čínského trhu a je 3. největším vyhledávačem na světě.

Seznam oblastí, které se zajímají o reklamní akce na čínském vyhledávači Baidu není omezen financemi. Reklama na Baidu může být využita leteckými, nákladními společnostmi a také společnostmi, které poskytují služby obchodním organizacím v Rusku a hledají čínského partnera, který se zajímá o dodávky zboží do Ruska.

Osvojení čínského internetového trhu ruskými společnostmi zatím nezaznamenává příliš aktivní tempo. To je zřejmě spojeno se zpomalením čínského internetového trhu a ekonomiky obecně. V současné době Čína vykazuje nejnižší nárůst HDP za posledních 14 let, což se muselo projevit i na internetovém odvětví.

Podle hodnocení společnosti GroupM objem trhu internetové reklamy v Číně v roce 2012 činil 12,2 mld. USD a vykazoval přírůst ve srovnání s předchozím rokem více než o 40 %. V letošním roku se očekává růst na 16,6 mld. USD a v roce 2014 růst na 22 mld. USD.

Na druhou stranu společnost e-Marketer počítá, že hranici 20 mild. USD čínský internetový trh překoná až v roce 2017 a poukazuje na to, že malé trhy v Indii a Indonésii co do tempa růstu budou předhánět Čínu.

reklama na baidu

Zdroj: sostav.ru