Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Rusové upřednostňují nákupy přes internet

Vysokou aktivnost on-line obchodu podle odborníků je možné vysvětlit dostupností cen, pohodlností a širokým sortimentem. Existují však i záporné stránky, jako je nepřesná velikost a problém s dodáním.

Nejčastěji přes internet nakupují obyvatelé Moskvy a Sankt Petěrburga, tvoří 46 % a dále uživatelé ve věku od 25 do 34 let.
Do top 10 nejpopulárnějších produktů, které se prodávají na internetu, patří obuv a oděvy – 12 %, elektronika – 7 %, kosmetika – 5 %, časopisy, knihy, DVD a CD – 5 %, zájezdy a jízdenky – 5 %, šperky – 3 % a domácí potřeby – 3 %. Rusové si kromě toho přes internet objednávají vstupenky do divadla či kina, na koncerty.

Internetoví uživatelé, kteří již mají zkušenost s o-nline obchodem, se bojí nakupovat přes internet valutu – 31 %, zvířata – 33 %, potraviny – 36 %. Kromě toho se respondenti domnívají, že nestojí za to na internetu kupovat jízdenky a zájezdy – 5 %, nábytek – 19 % a kosmetiku – 18 %.

V současné době používá internet 53 % Rusů, přičemž podíl každodenních uživatelů je 39 %. Každý den se na internet připojuje ruská mládež, která tvoří 71 %, vysokoškoláci tvoří 57 %. Počet lidí, kteří se na internet nepřipojují, klesl ze 43 na 38 %. K této kategorii se řadí respondenti s nízkým vzděláním, ti tvoří 80 % a starší lidé, kteří představují 85 %.

Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více