+420 775 900 123

Rusové upřednostňují nákupy přes internet

Vysokou aktivnost on-line obchodu podle odborníků je možné vysvětlit dostupností cen, pohodlností a širokým sortimentem. Existují však i záporné stránky, jako je nepřesná velikost a problém s dodáním.

Nejčastěji přes internet nakupují obyvatelé Moskvy a Sankt Petěrburga, tvoří 46 % a dále uživatelé ve věku od 25 do 34 let.
Do top 10 nejpopulárnějších produktů, které se prodávají na internetu, patří obuv a oděvy – 12 %, elektronika – 7 %, kosmetika – 5 %, časopisy, knihy, DVD a CD – 5 %, zájezdy a jízdenky – 5 %, šperky – 3 % a domácí potřeby – 3 %. Rusové si kromě toho přes internet objednávají vstupenky do divadla či kina, na koncerty.

Internetoví uživatelé, kteří již mají zkušenost s o-nline obchodem, se bojí nakupovat přes internet valutu – 31 %, zvířata – 33 %, potraviny – 36 %. Kromě toho se respondenti domnívají, že nestojí za to na internetu kupovat jízdenky a zájezdy – 5 %, nábytek – 19 % a kosmetiku – 18 %.

V současné době používá internet 53 % Rusů, přičemž podíl každodenních uživatelů je 39 %. Každý den se na internet připojuje ruská mládež, která tvoří 71 %, vysokoškoláci tvoří 57 %. Počet lidí, kteří se na internet nepřipojují, klesl ze 43 na 38 %. K této kategorii se řadí respondenti s nízkým vzděláním, ti tvoří 80 % a starší lidé, kteří představují 85 %.

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více