Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Nejčastěji nakupují přes internet v Británii

Průzkum ukázal, že obyvatelé Velké Británie nejaktivněji ze všech na světě používají globální síť jako způsob, jak udělat nákup. Přičemž v Anglii podle statistik přes internet nakupují nejen obuv a techniku, ale i potraviny. Tento průzkum provedla britská agentura Ofcom u 17 zemích s nejvíce rozvinutým on-line obchodem.

Podle výsledků společnosti uživatelé internetu z Velké Británie každoročně utratí za on-line nákupu kolem 1083 liber (1743 dolarů, což je 53 000 rublů). Na druhém místě je Austrálie, kde v roce 2012 za nákupy přes internet utratili v průměru 842 liber (2 x méně než tomu bylo u Britů). Na nejaktivnějších trzích se kromě techniky a oblečení aktivně nakupují i taková odborná zařízení pro business, jako jsou masážní křesla a další zařízení, stoly a nábytek pro vybavení kanceláří a dokonce i výrobní zařízení.

Zaměstnanci Ofcom také poznamenávají, že růst objemu nákupů je spojen především s růstem oblíbenosti mobilních zařízení. Není překvapivé, že asi kolem 16 % přenesených dat je spojeno s mobilními telefony, tablety nebo jinými mobilními zařízeními. Lidé aktivně hledají názory, články o novinkách, porovnávají cenové nabídky mezi nepřeberným množstvím internetových obchodů. Podle tohoto ukazatele Britové také znatelně předhání uživatele z jiných evropských zemí.

Ještě je tu jeden zajímavý fakt, obyvatelé Británie nejaktivněji využívají digitální zařízení pro vstup na internet, včetně chytrých televizí a videokamer. Asi 15 % obyvatel Británie využívá moderní televizory, které umožňují připojení k internetu, vyhledávat v prohlížeči, komunikovat přes sociální sítě a sledovat video na video hostingu. Pro srovnání v USA tento ukazatel je max. 10 %.

Kromě aktivnosti v nákupech, zaměstnanci Ofcom také udělali průzkum průměrné ceny standardního balíčku komunikačních služeb, které kupuje průměrný obyvatel země. V této statistice se přihlíželo k ceně tarifu internetového připojení, mobilního tarifu a výdajů za měsíc, k nákladdům na digitální televizi. Zde byly Britové nejúspornější s útratou 146 liber za měsíc, ve srovnání s obyvateli Francie 178 liber, Itálií 247 a USA s 314 librami.

Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více