Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Nejčastěji nakupují přes internet v Británii

Průzkum ukázal, že obyvatelé Velké Británie nejaktivněji ze všech na světě používají globální síť jako způsob, jak udělat nákup. Přičemž v Anglii podle statistik přes internet nakupují nejen obuv a techniku, ale i potraviny. Tento průzkum provedla britská agentura Ofcom u 17 zemích s nejvíce rozvinutým on-line obchodem.

Podle výsledků společnosti uživatelé internetu z Velké Británie každoročně utratí za on-line nákupu kolem 1083 liber (1743 dolarů, což je 53 000 rublů). Na druhém místě je Austrálie, kde v roce 2012 za nákupy přes internet utratili v průměru 842 liber (2 x méně než tomu bylo u Britů). Na nejaktivnějších trzích se kromě techniky a oblečení aktivně nakupují i taková odborná zařízení pro business, jako jsou masážní křesla a další zařízení, stoly a nábytek pro vybavení kanceláří a dokonce i výrobní zařízení.

Zaměstnanci Ofcom také poznamenávají, že růst objemu nákupů je spojen především s růstem oblíbenosti mobilních zařízení. Není překvapivé, že asi kolem 16 % přenesených dat je spojeno s mobilními telefony, tablety nebo jinými mobilními zařízeními. Lidé aktivně hledají názory, články o novinkách, porovnávají cenové nabídky mezi nepřeberným množstvím internetových obchodů. Podle tohoto ukazatele Britové také znatelně předhání uživatele z jiných evropských zemí.

Ještě je tu jeden zajímavý fakt, obyvatelé Británie nejaktivněji využívají digitální zařízení pro vstup na internet, včetně chytrých televizí a videokamer. Asi 15 % obyvatel Británie využívá moderní televizory, které umožňují připojení k internetu, vyhledávat v prohlížeči, komunikovat přes sociální sítě a sledovat video na video hostingu. Pro srovnání v USA tento ukazatel je max. 10 %.

Kromě aktivnosti v nákupech, zaměstnanci Ofcom také udělali průzkum průměrné ceny standardního balíčku komunikačních služeb, které kupuje průměrný obyvatel země. V této statistice se přihlíželo k ceně tarifu internetového připojení, mobilního tarifu a výdajů za měsíc, k nákladdům na digitální televizi. Zde byly Britové nejúspornější s útratou 146 liber za měsíc, ve srovnání s obyvateli Francie 178 liber, Itálií 247 a USA s 314 librami.

Zkušenosti klientů
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více