+420 775 900 123

Nejčastěji nakupují přes internet v Británii

Průzkum ukázal, že obyvatelé Velké Británie nejaktivněji ze všech na světě používají globální síť jako způsob, jak udělat nákup. Přičemž v Anglii podle statistik přes internet nakupují nejen obuv a techniku, ale i potraviny. Tento průzkum provedla britská agentura Ofcom u 17 zemích s nejvíce rozvinutým on-line obchodem.

Podle výsledků společnosti uživatelé internetu z Velké Británie každoročně utratí za on-line nákupu kolem 1083 liber (1743 dolarů, což je 53 000 rublů). Na druhém místě je Austrálie, kde v roce 2012 za nákupy přes internet utratili v průměru 842 liber (2 x méně než tomu bylo u Britů). Na nejaktivnějších trzích se kromě techniky a oblečení aktivně nakupují i taková odborná zařízení pro business, jako jsou masážní křesla a další zařízení, stoly a nábytek pro vybavení kanceláří a dokonce i výrobní zařízení.

Zaměstnanci Ofcom také poznamenávají, že růst objemu nákupů je spojen především s růstem oblíbenosti mobilních zařízení. Není překvapivé, že asi kolem 16 % přenesených dat je spojeno s mobilními telefony, tablety nebo jinými mobilními zařízeními. Lidé aktivně hledají názory, články o novinkách, porovnávají cenové nabídky mezi nepřeberným množstvím internetových obchodů. Podle tohoto ukazatele Britové také znatelně předhání uživatele z jiných evropských zemí.

Ještě je tu jeden zajímavý fakt, obyvatelé Británie nejaktivněji využívají digitální zařízení pro vstup na internet, včetně chytrých televizí a videokamer. Asi 15 % obyvatel Británie využívá moderní televizory, které umožňují připojení k internetu, vyhledávat v prohlížeči, komunikovat přes sociální sítě a sledovat video na video hostingu. Pro srovnání v USA tento ukazatel je max. 10 %.

Kromě aktivnosti v nákupech, zaměstnanci Ofcom také udělali průzkum průměrné ceny standardního balíčku komunikačních služeb, které kupuje průměrný obyvatel země. V této statistice se přihlíželo k ceně tarifu internetového připojení, mobilního tarifu a výdajů za měsíc, k nákladdům na digitální televizi. Zde byly Britové nejúspornější s útratou 146 liber za měsíc, ve srovnání s obyvateli Francie 178 liber, Itálií 247 a USA s 314 librami.

Zkušenosti klientů

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více