+420 775 900 123

PPC propagace v zahraničních vyhledávačích

Co je to PPC?

PPC (Pay-Per-Click) je způsob hodnocení reklamní kampaně, který je realizován ve specializovaných aplikacích u většiny světových vyhledávačů. Je to efektivní a flexibilní způsob, jak o sobě a svém produktu dát lidem na internetu rychle vědět.

Uveďte svůj produkt, značku na populární místa ve vyhledávačích a nechte se oslovit potenciálními zákazníky, zájemci o spolupráci v cizině.

PPC reklamní kampaně v zahraničí – ideální start

PPC reklamní kampaně jsou výhodné především v začátcích internetového marketingu v zahraničí. Skvělá flexibilita s okamžitým startem dává možnost rychlé propagace a analýzy účinnosti. V případě zahraničních trhů je v tomto druhu propagace velmi důležitý správný výběr klíčových slov, průběžná tvroba účinných inzerátů a slaďování parametrů kampaně. Nejznámější mezinárodními PPC systémy jsou Google AdWords, Yandex Direct, Yahoo Ads, Seznam Sklik, Blogun.

Výhody PPC propagace

  • rychlé spuštění reklamy
  • okamžitý poptávkový efekt
  • vysoká účinnost
  • přesné cílení
  • skvělé pro analýzu trhů a trendů
  • jednoduché a flexibilní ovládání
  • možnost rychlé změny parametrů

Co nabízíme?

  1. vstupní analýzu možností a stanovení cílů
  2. tvorbu účinné kampaně
  3. efektivní správu kampaně
  4. průběžný reporting a doporučení
  5. příklad PPC

Poptejte schůzku nebo informaci

Kontaktní formulář
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Odeslat formulář
Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více