+420 775 900 123

Ruština je 2. nejrozšířenějším jazykem na internetu

Ruský jazyk se dostal na druhé místo v populárnosti na internetu, i když před němčinou má jen nepatrný náskok. Podle průzkumu agentury W3Techs, se ruština objevuje u 5,9 % všech stránek, které je možné na internetu najít. Na prvním místě zůstává s velkým náskokem anglický jazyk, ve kterém je napsáno 54,7 % on-line textů.
Na třetím místě, hned v závěsu za ruštinou, je němčina (5,9 %). Čtvrté místo pak patří španělštině (4,7 %), na pátém místě je francouzština (4,5 %). Dále následuje čínština (4,4 %), japonština (4,2 %), portugalština (2,3 %), polština (1,8 %), italština (1,5 %), turečtina (1,4 %) a arabština (1,2 %).
Ruština je stále dominantním jazykem v některých zemích bývalého SSSR. Převládá u domén v oblastech, které mají souvislost s Ukrajinou, Běloruskem, Kazachstánem, Uzbekistánem a Kyrgyzstánem. V září roku 2011 se doména .ru dostala na nejpopulárnější národní top-level a světově pak na 3. místo. Podle výpočtů se tato doména objevila u 4,4 % webových stránek. První místo zaujímá doména .com (53,1 %), na druhé místo se pak dostala doména .net (5,9 %). Také byl zaznamenán růst u domény v zóně .su, která byla vytvořena v roce 1990 pro Sovětský svaz.
Zároveň je třeba konstatovat, že ruský jazyk o dosti méně používán na populárních webech. Pokud vezmeme v úvahu pouze tisíc nejnavštěvovanějších zdrojů na internetu, tak ruština je až na 6. místě, před ní je pak angličtina, čínština, francouzština, němčina a japonština.
Podle odhadů analytiků, si však ruština udrží druhé místo na internetu minimálně několik let. V budoucnu by ji mohla předběhnout čínština, nicméně její růst podle statistik zatím nebyl zaznamenán.

Zdroj: news.yandex.ru

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více