Zadání:
Realizace PPC kampaně ve velkých městech Ruské federace (Moskva, Petrohrad, Jekatěrinburg, Novosibirsk, atd.), získat 40.000 relevantních návštěv s bouncerate max. 66%, s CPC do 12 Kč.
Cíl:
Oslovení potenciální klientely se zájmem o návštěvu ČR a informování prostřednictvím ruskojazyčné verze portálu czechtourism.com. Podpora zájmu o cestování a prodloužení průměrné délky pobytu poskytováním lepší informovanosti o možnostech pobytu v ČR. Zvyšování povědomí o ČR jako o zajímavé a výhodné cílové destinaci pro ruskojazyčnou klientelu.
Nástroje:
PPC systémy Yandex Direct, Google Adwords, a služby PPC sociální sítě VKontakte. Analytické systémy Yandex Metrika a Google Analytics.
Výsledek:
Zvýšili jsme efektivitu CPC o 186% (max. cílovou CPC 12 Kč jsme optimalizovali na úroveň 4,2 Kč), která splňovala parametry relevantní návštěvy ze zadání – max. míra bouncerate.