+420 775 900 123

PAPCEL

Papcel případové studie

Zadání:

Zlepšení pozic v přirozených výsledcích vyhledávání v rámci RUNETU (ruský internet) a anglofonního světa. Zaměření se na relevantní klíčová slova týkající se oboru činnosti společnosti. Vyhledávače – yandex.ru, google.ru, google.com.

Cíl:

Zvýšení relevantní návštěvnosti z přirozeného vyhledávání a zvýšení konverze – odeslání poptávkového formuláře a další kontaktní způsoby (mail, telefon).

Nástroj:

Po tvorbě podrobné analýzy klíčových slov a správném geografickém přiřazení prostřednictvím regionálních domén – .ru, .com byla provedena analýza technického a obsahového stavu webu. Následovaly úpravy z hlediska On-page SEO faktoru včetně rozšíření obsahu webu a tvorby nových vstupních stránek.
Dalším postupem pro optimalizaci a vylepšení viditelnosti webu ve vyhledávacích systémech bylo získávání relevantních zpětných odkazů z jiných webů. Pro zajištění této činnosti byla vytvořena dodavatelská síť webů, tematicky blízkých projektu PAPCEL a strategie linkbuildingu.
Celé období realizace je doprovázeno průběžnou kontrolou stavu návštěvnosti a umístění webu ve výsledcích vyhledávání v systémech Google a Yandex.

Výsledek:

Komplexní podpora ve vyhledávačích přinesla posun ve zlepšení pozic ve vyhledávačích. Měsíční návštěvnost z přirozeného vyhledávání se zvýšila meziročně o 147 %. Zákazníkovi se významně zvýšil příjem kontaktů z webů.
Projekt je dále prohlubován novými činnostmi.

obr_1