+420 775 900 123

Efektivní propagace firmy v zahraničí, Hradec Králové 6.3.2014

Společně s hospodářskou komorou v Hradci Králové pořádáme seminář na téma efektivní propagace firmy v zahraničí, který proběhne 6.3.2014. Bude se zabývat problematikou internetového marketingu a účastníci se dozví o využití tohoto nástroje pro lepší propagaci své firmy v zahraničí.

Seminář je určen hlavně pro vedoucí pracovníci, obchodníci, marketingoví manažeři.

Obsah semináře?

  1. Analýza exportního potenciálu – zvážení exportních předpokladů a výběr správných nástrojů na podporu propagace produktu v zahraničí
  2. Zahraniční internetový marketing – zahraniční vyhledávače a PPC systémy, jejich podíly na trhu a rozdíly. Výběr a použití klíčových slov
  3. Příklady a trendy realizace – postupy při realizaci optimalizace webu a internetové reklamy na zahraničních trzích: SEO a PPC s ohledem na různé vyhledávače
  4. Případové studie – analýza, návrh strategie, realizace, vyhodnocování a reportování konkrétních marketingových zahraničních kampaní pro firmy z B2B i B2C oblastí.

Cíle

  • Analyzovat exportní možnosti a potenciál firmy na zahraničních trzích, porovnat tradiční nástroje propagace s novými a vybrat efektivní nástroje zahraničního marketingu pro konkrétní trh. Charakterizovat a systematizovat nástroje internetové propagace a možností marketingové podpory v zahraničí: SEO a PPC. Seznámit se se zahraničními vyhledávači, jejich podíly a rozdíly v zahraničních internetových prostředích.
  • Seznámit se s příklady úspěšných realizací internetové kampaně  pro společnosti v různých oborech a odvětvích (jednoúčelová zařízení, linky, zboží pro domácnosti, atp.). Analýza aktuálního stavu a možností zvýšení efektivity, výběr nástrojů internetové reklamy, tvorba správné strategie, příprava a realizace kampaně forem s různým produktem (technologie, stroje a zařízení, spotřební zboží, služby atp.).

Lektoři:

Bc. Jakub Řehulka představuje společnost PartnerCIS jako key account manager. Komunikuje a rozvíjí vztahy s nejvýznamnějšími klienty. Účastní se procesu tvorby strategií důležitých kampaní pro zákazníky. Vyhodnocuje a reportuje výsledky internetového marketingu.

Vyacheslav Tyshchenko je project manager ve společnosti PartnerCIS má na starosti strategii rozvoje IM. Připravuje především projekty zaměřené na rusky mluvící země. Řídí realizaci marketingových kampaní na internetu v zahraničí a v této oblasti má bohaté zkušenosti.

Odkaz na rezervaci naleznete ZDE

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více