+420 775 900 123

Rusové upřednostňují nákupy přes internet

Vysokou aktivnost on-line obchodu podle odborníků je možné vysvětlit dostupností cen, pohodlností a širokým sortimentem. Existují však i záporné stránky, jako je nepřesná velikost a problém s dodáním.

Nejčastěji přes internet nakupují obyvatelé Moskvy a Sankt Petěrburga, tvoří 46 % a dále uživatelé ve věku od 25 do 34 let.
Do top 10 nejpopulárnějších produktů, které se prodávají na internetu, patří obuv a oděvy – 12 %, elektronika – 7 %, kosmetika – 5 %, časopisy, knihy, DVD a CD – 5 %, zájezdy a jízdenky – 5 %, šperky – 3 % a domácí potřeby – 3 %. Rusové si kromě toho přes internet objednávají vstupenky do divadla či kina, na koncerty.

Internetoví uživatelé, kteří již mají zkušenost s o-nline obchodem, se bojí nakupovat přes internet valutu – 31 %, zvířata – 33 %, potraviny – 36 %. Kromě toho se respondenti domnívají, že nestojí za to na internetu kupovat jízdenky a zájezdy – 5 %, nábytek – 19 % a kosmetiku – 18 %.

V současné době používá internet 53 % Rusů, přičemž podíl každodenních uživatelů je 39 %. Každý den se na internet připojuje ruská mládež, která tvoří 71 %, vysokoškoláci tvoří 57 %. Počet lidí, kteří se na internet nepřipojují, klesl ze 43 na 38 %. K této kategorii se řadí respondenti s nízkým vzděláním, ti tvoří 80 % a starší lidé, kteří představují 85 %.

Zkušenosti klientů

“Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) ”

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více