Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Efektivní propagace firmy na internetu – Praha 16. 04. 2013

Efektivní propagace firmy na internetu

Společně s Hospodářskou komorou České republiky, Vás zveme na seminář konaný 16. dubna 2013, 09.00–11.30 hod. (8.30 hod. prezence účastníků) v sídle HKČR Freyova 82/27, Praha 9 – Vysočany

Prezentovat budou:
Mgr. Jan Bruštík, MBA, jednatel společnosti PartnerCIS
Mgr. Miroslav Herold, projektový manager společnosti PartnerCIS
Jiří Holeček, Account manager společnosti PartnerCIS

Dozvíte se odpovědi na otázky:
• Co je internetový marketing a proč je důležitý
• Jak má vypadat efektivní web
• Jak být na předních pozicích ve vyhledávačích
• Jak využívat moderních způsobů placených reklam (AdWords, Direct)
• K čemu a jak využívat sociální sítě (Facebook, Vkontakte, Twitter, Mixi)
• Jak využít potenciálu stávajících klientů, příznivců, atp.

Účastnický poplatek
750 Kč + DPH 21% pro členy HK ČR
1 050 Kč + DPH 21% pro ostatní účastníky

Odkaz na prezentaci Efektivní propagace firmy na internetu

Zkušenosti klientů
„Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.“
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným „prodejcům teplé vody“, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více