+420 775 900 123

ISOTRA

Isotra případové studie

Zadání:

Zlepšení pozic v přirozených výsledcích vyhledávání v Německu. Zaměření se na relevantní klíčová slova týkající se oboru činnosti společnosti. Vyhledávač google.de.

Cíl:

Vybraná klíčová slova posílit ve výsledcích vyhledávání do TOP 10, zvýšit návštěvnost z organického vyhledávání z Německa.

Nástroj:

Na základě podrobné analýzy klíčových slov byla provedena analýza technického a obsahového stavu webu. Převodem domény .cz na .de (název domény kombinace klíčového slova se značkou) bylo dosaženo správného geografického přiřazení prostřednictvím regionální domény. Následovaly úpravy z hlediska On-page SEO faktoru včetně rozšíření obsahu webu a tvorby nových vstupních stránek.
Dalším postupem pro vylepšení viditelnosti webu ve vyhledávači bylo získávání relevantních zpětných odkazů z jiných webů. Pro zajištění této činnosti byla vytvořena dodavatelská síť webů, tematicky blízkých projektu ISOTRA a strategie linkbuildingu.
Celkové období realizace je doprovázeno průběžnou kontrolou stavu návštěvnosti a umístění webu ve výsledcích vyhledávání google.de.

Výsledek:

Komplexní podpora ve vyhledávačích přinesla významný posun ve zlepšení pozic ve výsledkové listině – SERP. Návštěvnost z přirozeného vyhledávání se zvýšila o 325 % (v rámci období 4 měsíců).
Projekt je rozšiřován o ostatní regiony – Rusko,…

isotra_grafisotra_graf2