+420 775 900 123

IKEA

Zadání:

Vypracování návrhu na optimalizaci obsahu stránek v kontextu s potenciálem klíčových slov.

Cíl:

Vytvoření analýzy klíčových slov: analýza dotazů, analýza konkurence, dynamika oborů a témat, rozdělení podle segmentace potenciálních uživatelů. Návrh na změnu obsahu: úpravy textů, přidávání textů, revize a opravy html tagů, zefektivnění struktury vnitřních odkazů. Analýza a doporučení se týkalo cca 100 stran webové prezentace (podstránek, kategorií a článků).

Nástroje:

Google AW návrhář klíčovcýh slov, Yandex Metrika návrhář klíčových slov, systém analýz penetrace klíčových slov, analýza konkurence, analýza validity zdrojového kódu, analýza konverzní schopnosti webu a sledování pozicí kw.

Výsledek:

Zlepšení průměrného umisťování webu ve vyhledávání o cca 18 pozicí na klíčové slovo v yandex.ru a o 9 pozicí v google.ru. Průměrné zvýšení návštěv o 23% a zlepšení ukazatelů průměru návštěv v porovnání se stavem před optimalizací.

ikea

Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
“Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.”
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více