Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

CZECH TOURISM

 

Czechtourism případové studieZadání:

Realizace PPC kampaně ve velkých městech Ruské federace (Moskva, Petrohrad, Jekatěrinburg, Novosibirsk, atd.), získat 40.000 relevantních návštěv s bouncerate max. 66%, s CPC do 12 Kč.

Cíl:

Oslovení potenciální klientely se zájmem o návštěvu ČR a informování prostřednictvím ruskojazyčné verze portálu czechtourism.com. Podpora zájmu o cestování a prodloužení průměrné délky pobytu poskytováním lepší informovanosti o možnostech pobytu v ČR. Zvyšování povědomí o ČR jako o zajímavé a výhodné cílové destinaci pro ruskojazyčnou klientelu.

Nástroje:

PPC systémy Yandex Direct, Google Adwords, a služby PPC sociální sítě VKontakte. Analytické systémy Yandex Metrika a Google Analytics.

Výsledek:

Zvýšili jsme efektivitu CPC o 186% (max. cílovou CPC 12 Kč jsme optimalizovali na úroveň 4,2 Kč), která splňovala parametry relevantní návštěvy ze zadání – max. míra bouncerate.

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
„Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.“
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více