Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Internetová propagace v Ruské federaci a SNS

PPC

 

SEO pro Rusko a ostatní státy SNS

V ruskojazyčných zemích je nejčastěji využívaným vyhledávačem Yandex. Významný podíl má také Google. V oblasti optimalizace stránek je potřeba znát rozdíly ve způsobu posuzování stránek oběma vyhledávači. Ruskojazyčný internet – RUNET je jedním z největších celistvých jazykových oblastí na světě a hlavně patří mezi velmi zajímavé cílové trhy pro českéfirmy. Je zřejmé, že tradiční metody propagace v této oblasti více a více ustupují novým postupům a způsobům marketingových aktivit. SEO podpora internetové prezentaci přináší výhody v mnoha oblastech: lepší informace o nových produktech a inovativních řešení, navázání a rozvoje dobrého jména českých produktů na ruskojazyčném trhu, zainteresování ve spoluráci v oblasti zastoupení, a v neposle

Zkušenosti klientů
„Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.“
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více