Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Internetová propagace v Ruské federaci a SNS

PPC

 

SEO pro Rusko a ostatní státy SNS

V ruskojazyčných zemích je nejčastěji využívaným vyhledávačem Yandex. Významný podíl má také Google. V oblasti optimalizace stránek je potřeba znát rozdíly ve způsobu posuzování stránek oběma vyhledávači. Ruskojazyčný internet – RUNET je jedním z největších celistvých jazykových oblastí na světě a hlavně patří mezi velmi zajímavé cílové trhy pro českéfirmy. Je zřejmé, že tradiční metody propagace v této oblasti více a více ustupují novým postupům a způsobům marketingových aktivit. SEO podpora internetové prezentaci přináší výhody v mnoha oblastech: lepší informace o nových produktech a inovativních řešení, navázání a rozvoje dobrého jména českých produktů na ruskojazyčném trhu, zainteresování ve spoluráci v oblasti zastoupení, a v neposle

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
„Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.“
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více