Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Internet dálněvýchodního regionu

Čína, Japonsko a Korea jsou významnými importéry a exportéry technologicky vyspělých produktů a služeb a patří mezi nejvýznamnější ekonomiky světa.

V Číně se používá vyhledávač Baidu, ale také Yahoo a Google, v Japonsku má pak výsadní postavení Yahoo a v Koreji chol.com a Naver. Každý z nich má svá specifika a inzertní systémy. Podobná situace je i v sociálních sítích kde není vidět jednoznačná převaha Facebooku jako je tomu například v Severní Americe nebo Evropě.

Věděli jste, že podíl uživatelů v čínštině je 25%.

Kontaktní formulář
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Odeslat formulář
Zkušenosti klientů

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným „prodejcům teplé vody“, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více