Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Yandex .DNS – blokování nebezpečných webů

Vývojáři společnosti Yandex informovali o své nové službě, která umožní blokování nebezpečných webů pro sítě v domácnostech i pro jednotlivé osobní počítače. Blokování nebezpečných webů s pomocí služby je možné zcela bezplatně, zároveň je možné chránit svou platformu před škodlivým obsahem, napadením virem a také blokovat stránky, které jsou určené jen pro dospělé.

Tento projekt podle slov vývojářů bude v první řadě určen pro rodiče, kteří chtějí chránit počítat před dětmi, dále pro správce sítě, aby zamezili přístup zaměstnancům na sociální sítě a také pro ty uživatele, jejichž počítače jsou neustále atakovány viry a trojskými koňmi.

Služba Yandex .DNS bude schopna zajistit ochranu jak pro osobní počítače, tak i pro mobilní zařízení. Tato služba může být nakonfigurována jak pro individuální zařízení, tak i pro celou síť, a to prostřednictvím přístupového bodu Wi-Fi. Pokud bude služba Yandex .DNS např. nakonfigurována pro domácí router, pak bude možné blokování nebezpečných webů na všech zařízení v domě. Kromě toho speciálně pro D-Link a ZyXEL již byly vytvořeny firmware, ověřené výrobcem. Pokud je třeba, tak Yandex .DNS je možné nakonfigurovat ručně.

Služba Yandex .DNS pracuje v několika pracovních režimech: „bezpečný režim“ – umožňuje chránit počítat a chytré telefony před škodlivými a podvodnými webovými stránkami. „Režim rodina“ zamezuje přístup na webové stránky pro dospělé, s nebezpečným obsahem a k podvodným zdrojům. „Režim bez filtrování“ – standardní DNS- server.

Yandex.DNS pracuje s daty vyhledávacích systémů a základnou vestavěného antiviru od Yandex. V případě, že uživatel zajde na web, který je zakázán filtrem společnosti, uvidí pouze zprávu o blokování zdroje. Vývojáři tvrdí, že používání Yandex.DNS nemá vliv na rychlost internetu.

V současné době je v databázi Yandexu kolem 3 mil. zdrojů, které mohou být pro uživatele nebezpečné. Pro práci systém využívá technologie Sophos a vlastní antivirový soubor, který byl vyvinut na základě behaviorálního přístupu. Robot Yandexu přechází na stránky, přičemž vystupuje jako běžný uživatel a snaží se analyzovat fungování skriptů. Tento přístup umožňuje určit výskyt viru s vysokou pravděpodobností.

Samozřejmě je možné, abyste si vytvořili vlastní řešení filtrování provozu na firemní síti, např. s pomocí RAD Studio XE3 (prostředí pro vývoj softwaru pro Windows, Mac a pro mobilní platformy), ale i bezplatná varianta má k dispozici řadu výhod. Především ho budou používat menší a střední firmy.

Kromě toho Yandex vede boj s podvodnými weby a umí určit obsah nevhodný pro děti a mládež, který je možné filtrovat s pomocí „režimu rodina“. Služba Yandex.DNS je dostupná na adrese dns.yandex.ru.

 

Zdroj: news.yandex.ru

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným „prodejcům teplé vody“, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více