Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Nejčastěji nakupují přes internet v Británii

Průzkum ukázal, že obyvatelé Velké Británie nejaktivněji ze všech na světě používají globální síť jako způsob, jak udělat nákup. Přičemž v Anglii podle statistik přes internet nakupují nejen obuv a techniku, ale i potraviny. Tento průzkum provedla britská agentura Ofcom u 17 zemích s nejvíce rozvinutým on-line obchodem.

Podle výsledků společnosti uživatelé internetu z Velké Británie každoročně utratí za on-line nákupu kolem 1083 liber (1743 dolarů, což je 53 000 rublů). Na druhém místě je Austrálie, kde v roce 2012 za nákupy přes internet utratili v průměru 842 liber (2 x méně než tomu bylo u Britů). Na nejaktivnějších trzích se kromě techniky a oblečení aktivně nakupují i taková odborná zařízení pro business, jako jsou masážní křesla a další zařízení, stoly a nábytek pro vybavení kanceláří a dokonce i výrobní zařízení.

Zaměstnanci Ofcom také poznamenávají, že růst objemu nákupů je spojen především s růstem oblíbenosti mobilních zařízení. Není překvapivé, že asi kolem 16 % přenesených dat je spojeno s mobilními telefony, tablety nebo jinými mobilními zařízeními. Lidé aktivně hledají názory, články o novinkách, porovnávají cenové nabídky mezi nepřeberným množstvím internetových obchodů. Podle tohoto ukazatele Britové také znatelně předhání uživatele z jiných evropských zemí.

Ještě je tu jeden zajímavý fakt, obyvatelé Británie nejaktivněji využívají digitální zařízení pro vstup na internet, včetně chytrých televizí a videokamer. Asi 15 % obyvatel Británie využívá moderní televizory, které umožňují připojení k internetu, vyhledávat v prohlížeči, komunikovat přes sociální sítě a sledovat video na video hostingu. Pro srovnání v USA tento ukazatel je max. 10 %.

Kromě aktivnosti v nákupech, zaměstnanci Ofcom také udělali průzkum průměrné ceny standardního balíčku komunikačních služeb, které kupuje průměrný obyvatel země. V této statistice se přihlíželo k ceně tarifu internetového připojení, mobilního tarifu a výdajů za měsíc, k nákladdům na digitální televizi. Zde byly Britové nejúspornější s útratou 146 liber za měsíc, ve srovnání s obyvateli Francie 178 liber, Itálií 247 a USA s 314 librami.

Zkušenosti klientů

„Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) “

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným „prodejcům teplé vody“, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více