+420 775 900 123

Jak si vede v porovnání s konkurencí čínský vyhledávač Baidu?

Největší čínský vyhledávač Baidu zveřejnil finanční ukazatele své činnosti za druhé čtvrtletí roku 2013. Během třech měsíců společnost získala tržby ve výši

čínský vyhledávač

Největší čínský vyhledávač Baidu zveřejnil finanční ukazatele své činnosti za druhé čtvrtletí roku 2013. Během třech měsíců společnost získala tržby ve výši 1,23 mld. USD, což je o 38,6 % více ve srovnání s analogickým obdobím v roce 2012.

Čínský vyhledávač Baidu d odává, že poprvé v historii společnosti příjmy z mobilního sektoru přesáhly 10 % z celkových čtvrtletních tržeb. Napomohla tomu hlavně reklama v aplikacích pro chytré telefony a tablety.

Do konce roku čínský vyhledávač Baidu odhaduje své tržby v rozmezí 1,42-1,46 mld. USD, což by odpovídalo růstu o 39,7–43,3 % v ročním srovnání.

Podle údajů za první půl rok roku 2013 Čínský vyhledávač Baidu činil necelých 70 % podílu návštěvnosti.

Čínský vyhledávač Baidu se zároveň pustil do intenzivního boje s ostatní konkurenčními vyhledávači na čínském trhu. Především se jedná o nového účastníka Qihoo, jehož vyhledávač byl spuštěn v srpnu roku 2012 a rychle se zařadil na druhé místo na čínském trhu s vyhledávači. V současné době čínský vyhledávač Qihoo zaujímá 15,26 % podílů návštěvnosti z pohledu zobrazení stránek, čímž pokračuje v úmyslu sesadit z „trůnu“ čínský vyhledávač Baidu. Cílem Qihoo je do konce roku 2013 dosáhnout 20 % podílu na čínském trhu s vyhledávači, tento cíl dnes již nelze považovat za nereálný. Čínský vyhledávač Qihoo by mohl reálně ohrozit dosud bezkonkurenční prvenství Baidu.

3. místo pak zaujal čínský vyhledávač Sogou Sohu s podílem návštěvnosti 8,83 %, 4. místo získal čínský vyhledávač Tencent Сосо, jehož podíl činil 3,4 %. Na druhou stranu vyhledávač Google neustále ztrácí svou pozici na čínském trhu, podle posledních průzkumů se dostal s podílem návštěvnosti 2,13 % až na 5. pozici v žebříčku.

Mnozí analytici očekávají, že brzy začne ostrý boj mezi konkurenčními vyhledávači Qihoo a Baidu,

který se bude týkat především mobilního sektoru.

Zdroj:

http://www.3dnews.ru/655250

http://newsland.com/news/detail/id/1208510/

čínský vyhledávač

Zkušenosti klientů
„V rámci naplňování naší marketingové strategie jsme se rozhodli pro implementaci SEO a PPC. Na základě pozitivních referencí jsme jako poskytovatele těchto služeb zvolili společnost PartnerCIS. Již v prvním měsíci spolupráce jsme s potěšením i my zaznamenali kladné výsledky, které přetrvávají až dodnes. Z tohoto důvodu můžeme těm, kdo hledají profesionálního, efektivního a na potřeby zákazníka rychle reagujícího specialistu v oblasti podpory internetové propagace, firmu PartnerCIS vřele doporučit.“
Alexandr Jernek, M.Sc.
produkt manažer
kešner a.s.

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným “prodejcům teplé vody”, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více