Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Jak si vede v porovnání s konkurencí čínský vyhledávač Baidu?

Největší čínský vyhledávač Baidu zveřejnil finanční ukazatele své činnosti za druhé čtvrtletí roku 2013. Během třech měsíců společnost získala tržby ve výši

čínský vyhledávač

Největší čínský vyhledávač Baidu zveřejnil finanční ukazatele své činnosti za druhé čtvrtletí roku 2013. Během třech měsíců společnost získala tržby ve výši 1,23 mld. USD, což je o 38,6 % více ve srovnání s analogickým obdobím v roce 2012.

Čínský vyhledávač Baidu d odává, že poprvé v historii společnosti příjmy z mobilního sektoru přesáhly 10 % z celkových čtvrtletních tržeb. Napomohla tomu hlavně reklama v aplikacích pro chytré telefony a tablety.

Do konce roku čínský vyhledávač Baidu odhaduje své tržby v rozmezí 1,42-1,46 mld. USD, což by odpovídalo růstu o 39,7–43,3 % v ročním srovnání.

Podle údajů za první půl rok roku 2013 Čínský vyhledávač Baidu činil necelých 70 % podílu návštěvnosti.

Čínský vyhledávač Baidu se zároveň pustil do intenzivního boje s ostatní konkurenčními vyhledávači na čínském trhu. Především se jedná o nového účastníka Qihoo, jehož vyhledávač byl spuštěn v srpnu roku 2012 a rychle se zařadil na druhé místo na čínském trhu s vyhledávači. V současné době čínský vyhledávač Qihoo zaujímá 15,26 % podílů návštěvnosti z pohledu zobrazení stránek, čímž pokračuje v úmyslu sesadit z „trůnu“ čínský vyhledávač Baidu. Cílem Qihoo je do konce roku 2013 dosáhnout 20 % podílu na čínském trhu s vyhledávači, tento cíl dnes již nelze považovat za nereálný. Čínský vyhledávač Qihoo by mohl reálně ohrozit dosud bezkonkurenční prvenství Baidu.

3. místo pak zaujal čínský vyhledávač Sogou Sohu s podílem návštěvnosti 8,83 %, 4. místo získal čínský vyhledávač Tencent Сосо, jehož podíl činil 3,4 %. Na druhou stranu vyhledávač Google neustále ztrácí svou pozici na čínském trhu, podle posledních průzkumů se dostal s podílem návštěvnosti 2,13 % až na 5. pozici v žebříčku.

Mnozí analytici očekávají, že brzy začne ostrý boj mezi konkurenčními vyhledávači Qihoo a Baidu,

který se bude týkat především mobilního sektoru.

Zdroj:

http://www.3dnews.ru/655250

http://newsland.com/news/detail/id/1208510/

čínský vyhledávač

Zkušenosti klientů
„Sme spokojní ako s kvalitou vytvorených stránok, tak aj so spoluprácou na prebiehajúcej optimalizácii stránok. Vďaka za podporu a spoluprácu tímu PartnerCIS.“
Ing. Kristína Jánošová
Consultant – FOOD
ALS Czech Republic, s. r. o.

„Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) “

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více