Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Anglický vyhledávač – Google stále roste

Podle údajů analytické společnosti StatCounter anglický vyhledávač – Google v únoru 2014 využilo na zadání dotazu 88,60 % uživatelů internetu. V současné době je anglický vyhledávač – Google, stejně jako ve většině ostatních evropských zemí, absolutním lídrem na britském trhu s internetovými vyhledávači.

Anglický vyhledávač a jeho průzkum

Podle daného průzkumu druhé místo na trhu s anglickými vyhledávači v únoru tohoto roku s 6,38 % z celkového počtu zadaných dotazů zaujal anglický vyhledávač – Bing (patřící společnosti Microsoft). Microsoft se snaží protlačit na trh s vyhledávači již několik let s velmi omezeným úspěchem. Vyhledávač Bing, nástupce vyhledávače MSN Live Search, by však mohl situaci změnit. Vyhledávač Bing byl spuštěn v roce 2009 s marketinkovým rozpočtem £60 mil., poměrně rychle se postupně stal vážným rivalem vyhledávače Google.

Třetí místo s 3,44 % připadá na anglický vyhledávačYahoo. Podíl ostatních vyhledávačů v Británii v únoru 2014 činil 1,58 %.

Pro porovnání např. v USA je podíl vyhledávačů ve srovnání s Británií o něco více vyvážený: Google – 61%, Yahoo – 17%, Bing – 15%, Ask – 4%, AOL – 2%, další vyhledávače – 1%.

Podle slov odborníků v letošním roce dochází všeobecně při prosazování webových stránek ve vyhledávačích ke zvýšení významu užití vizuálního obsahu (např. foto, video, audio), přičemž v takovém případě dochází k zvýšení důvěry ke značce, což v konečném zúčtování napomáhá růstu prodeje společnosti.

Pokud se podíváme na anglický vyhledávač a trh s internetovými vyhledávači v UK 2014, tak podle údajů z března 2014 se dá říct, že je to příběh o třech společnostech: Google, Yahoo a Microsoft. Naše tabulka ukazuje podíl vyhledávačů společností na základě údajů s digitálního průzkumu společnosti StatCounter.

Podle prognóz Google bude mít v roce 2014 i nadále většinový tržní podíl nejen ve Velké Británii, připadá na něj 89,22 % veškerých požadavků ve vyhledávačích, podle předpokladů plodný rok čeká i vyhledávač Yahoo s 3,22 % a vyhledávač od Microsoftu s 5,93 %.

Anglický vyhledávač

Březen 2014 podíl (%)

Únor 2014 podíl (%)

Změna

Google

89,22

88,6

+0,62

Bing

5,93

6,38

-0,45

Yahoo

3,22

3,44

-0,22

Ostatní

1,63

1,58

+0,05

Pokud to všeobecně shrneme, tak situace na trhu s vyhledávači je následující:- Google dominuje, Yahoo bojuje a Microsoft roste. Pouze čas nám ukáže, zda tato tendence bude pokračovat.

Anglický vyhledávač

Zkušenosti klientů
„Se společností PartnerCIS spolupracujeme již přes rok a hlavní pozitiva spatřujeme v osobním, profesionálním a proaktivním přístupu. Z hlediska výsledků se nám kontinuálně daří zvyšovat konverzní poměr, včetně průměrné doby trvání návštěvy, a posilovat pozice zvolených klíčových slov v rámci SEO podpory německého a ruského trhu.“
Ing. JAKUB VANĚK, Ph.D.
Marketing Manager
ISOTRA a.s.

„Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) “

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více