Czech English Germany Japanese Russia China Slovakia

+420 577 158 786

Anglický vyhledávač – Google stále roste

Podle údajů analytické společnosti StatCounter anglický vyhledávač – Google v únoru 2014 využilo na zadání dotazu 88,60 % uživatelů internetu. V současné době je anglický vyhledávač – Google, stejně jako ve většině ostatních evropských zemí, absolutním lídrem na britském trhu s internetovými vyhledávači.

Anglický vyhledávač a jeho průzkum

Podle daného průzkumu druhé místo na trhu s anglickými vyhledávači v únoru tohoto roku s 6,38 % z celkového počtu zadaných dotazů zaujal anglický vyhledávač – Bing (patřící společnosti Microsoft). Microsoft se snaží protlačit na trh s vyhledávači již několik let s velmi omezeným úspěchem. Vyhledávač Bing, nástupce vyhledávače MSN Live Search, by však mohl situaci změnit. Vyhledávač Bing byl spuštěn v roce 2009 s marketinkovým rozpočtem £60 mil., poměrně rychle se postupně stal vážným rivalem vyhledávače Google.

Třetí místo s 3,44 % připadá na anglický vyhledávačYahoo. Podíl ostatních vyhledávačů v Británii v únoru 2014 činil 1,58 %.

Pro porovnání např. v USA je podíl vyhledávačů ve srovnání s Británií o něco více vyvážený: Google – 61%, Yahoo – 17%, Bing – 15%, Ask – 4%, AOL – 2%, další vyhledávače – 1%.

Podle slov odborníků v letošním roce dochází všeobecně při prosazování webových stránek ve vyhledávačích ke zvýšení významu užití vizuálního obsahu (např. foto, video, audio), přičemž v takovém případě dochází k zvýšení důvěry ke značce, což v konečném zúčtování napomáhá růstu prodeje společnosti.

Pokud se podíváme na anglický vyhledávač a trh s internetovými vyhledávači v UK 2014, tak podle údajů z března 2014 se dá říct, že je to příběh o třech společnostech: Google, Yahoo a Microsoft. Naše tabulka ukazuje podíl vyhledávačů společností na základě údajů s digitálního průzkumu společnosti StatCounter.

Podle prognóz Google bude mít v roce 2014 i nadále většinový tržní podíl nejen ve Velké Británii, připadá na něj 89,22 % veškerých požadavků ve vyhledávačích, podle předpokladů plodný rok čeká i vyhledávač Yahoo s 3,22 % a vyhledávač od Microsoftu s 5,93 %.

Anglický vyhledávač

Březen 2014 podíl (%)

Únor 2014 podíl (%)

Změna

Google

89,22

88,6

+0,62

Bing

5,93

6,38

-0,45

Yahoo

3,22

3,44

-0,22

Ostatní

1,63

1,58

+0,05

Pokud to všeobecně shrneme, tak situace na trhu s vyhledávači je následující:- Google dominuje, Yahoo bojuje a Microsoft roste. Pouze čas nám ukáže, zda tato tendence bude pokračovat.

Anglický vyhledávač

Zkušenosti klientů

„Rád bych upřímně doporučil agenturu Partnercis, pro jejich profesionální a intuitivní pomoc v otázce zviditelnění naší společnosti na ruském a německém trhu.S prací agentury jsem jako perfekcionista maximálně spokojen. Jsem rád, že se mohu vždy plně spolehnout na tým zkušených odborníků, kteří rozumí tomu, co dělají a dokáží včas reagovat na všechny podněty z trhu tak, aby to bylo přínosem pro naši společnost. Důležitá je také vzájemná diskuze.
Vážím si osobního zájmu majitele společnosti na fungování správy projektů i jednotlivých kampaní.

Určitě rád mohu doporučit všem, kteří si nevědí rady a vyzkoušeli všechny možné alternativy. Partnercis má v rukávu vždy ještě nějaké to eso a zlaté vejce : ) “

Ing. Zdeněk Blažek, jr.
marketing manager
Dřevojas, výrobní družstvo

„Díky spolupráci s Partnercis se nám podařilo najít kvalitního partnera pro řešení možností posílení našich webových stránek na zahraničních trzích, především v Rusku. Odváděná práce skutečně odpovídá vynaloženým nákladům.
Nevěřte neosvědčeným „prodejcům teplé vody“, kteří o SEO nemají páru a svými nabídkami denně zkoušejí své nekalé praktiky v mnohých firmách i u živnostníků. U Partnercis máte za své peníze jistotu kvalitních služeb, které vám pomohou.“

Petr Prokeš,
Project manager webu BMT Medical Technology s.r.o.
Ze světa internetu ..

Google rozběhl testování mobilního indexováníGoogle rozběhl testování mobilního indexováníSpolečnost Google se rozhodla k dalšímu klíčovému kroku – spuštění indexování, které se primárně zaměřuje na mobilní verze internetových stránek. Zobrazit více

Google rozšířil reklamy v AdWordsGoogle rozšířil reklamy v AdWordsZvětšené textové reklamy obsahují nově dva nadpisy. Každý z nich může obsahovat až 30 znaků a popis až 80 znaků. Zobrazit více